GMax in FS2004 için bir Aircraft dokusunu nasıl

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century FlightWright Flyer , Ryan NYP ” St Louis Ruhu , ” içerir Lockheed Vega veDC -3 . Flight Simulator serisinin yeni uçaklar , havaalanları ve dokuları oluşturmak için onun topluluk teşvik eder. Flight Simulator 2004 GMax , 3D modelleme aracı ile birlikte geliyor . Microsoft’un 2004 SDK ile, yeni uçaklar tasarlayabilir ya da 1

Daha Fazla Talimatları göster
Foto manipülasyon yazılımı ihtiyacınız olacak Gmax.Things ile tarihi uçaklar için yeni dokular oluşturmak Microsoft Flight Simulator 2004 Software Developer Kit indirin ve yükleyin . Zip dosyası daGmax Gamepack SDK içerir . Yükü, düzenleme ve fotoğraf işleme yazılımı doku dosyaları değiştirebilir .
2 senin untextured uçak

Yeniden GMax ve yükleyin. Basın ” M ” Malzeme editörü başlatmak için . ” Yeni ” tıklayın İlk malzeme siyah adlandırma . 12 , G : 16 ve B :yaygın renk R örneğini değiştirin 8 . Siyah sizin modelinilk bölümünü seçin ve “Uygula ” seçeneğini tıklayın.
3

kanatları seçin , bir uygulamak ” düzlemsel UVW haritalama , ” Doğru ekseni seçin ve tıklayın ” uyum . ” Adında yeni bir doku oluşturma ” kanatlar . ” ” Doku uygulamak ” tıklayın yaygın sekmesinde . ” WingsDifuse.jpg ” seçeneğini seçin. Yumru sekmesini ve yükü seçin ve uygulayın ” WingsBump.jpg . ”
4gövde ” düzlemsel UVW eşleme ” uygulamak seçin

bir kez daha . – Taraf gövde : yeni bir malzeme olarak adlandırın. Dağınık ekleyin ve dokular yumru . ” 2 – taraflı ” seçiniz işaretleyin ve gövde için malzeme uygulanır. Dağınık uygulamak ve modelkalanı dokular çarpmak . Bittiğinde dosyayı kaydetmek .
5

Çalıştır ” MakeMDL ” SDK ve uçak ithal . Bu Flight Simulator 2004 biçime modeli çevirir . Marş havaalanı içine Uçağını aktarın .

Categories:

Bir cevap yazın