Bir SNES Sistemi Nedir

? SNES Super Nintendo Entertainment System , ev kullanımı için tasarlanmıştır Nintendo’nun ikinci kitlesel pazarlanan video oyun konsolu için duruyor . Onun parlak dönemindedünyanınen popüler konsolu oldu , gelişmiş ses özellikleri ile 16 – bit konsol olduğunu. 10 yılda NintendoSNES , dünya çapında 49 milyon adet fazla sattısistemi üretti . Tarih

Nintendo yaygınNES olarak adlandırılanşirketin çılgınca popüler Nintendo Entertainment System içinhalefi olarakSNES tasarlanmış . Nintendopiyasadaki diğer 16 – bit sistemlerde , yani Sega Genesis ve NEC TurboGrafx – 16 ile rekabet edebilmek içinSNES yayınladı. 1990 yılında , ve 1999 yılına kadar Kuzey Amerika’dasistem satmaya devam
< - NintendoSNES yayınlandı - Japonya'daSüper Famicom olarak daABD'de Super Nintendo ve Super NES olarak adlandırılan , ve . br > Kimlik

SNES 16 – bit konsol olduğunu. Bu 3.58 megahertz hızında ve bir 65c816 çekirdek etrafında inşa özelleştirilmiş Nintendo 5A22 işlemci bulunuyor. SNES RAM , 24 – bit ve 8 – bit adres otobüs , bir 8 – bit veri yolu , IRQ , DMA , HDMA ve paralel giriş ve çıkış işlem zamanlı 128 kilobayt vardır . Ortakdisk – tabanlı sistemler , bugün aksine ,SNES sert plastik muhafazaları yerleştirilmiştir özel oyun kartuşları kullanır. ABD’de,sistem denetleyicileri bir çift , tüm gerekli kablolar ve adaptörler ve” Super Mario World ” bir kopyası ile birlikte geldi 256 maksimum renk herhangi bir anda ekranda gösterildiğinde olsa oyunu.
Video ve Ses Özellikleri

SNES , 32,768 renge kadar görüntüler . SNES 128 sprite ve dört arka uçaklarının maksimum destekler . Nintendo , iki IC paketleri , SRAM 64 kilobayt , OAM 544 byte ve CGRAM 512 byte ileSNES donatılmıştır . Sistem 239 piksel 512’ye kadar ilerici video çıkış çözünürlükleri destekleyen ve 478 piksel 512’ye kadar video çıkış çözünürlükleri geçmeli . Nintendo sonradanSNES video işleme yetenekleri genişleyen , oyun geliştiricilerioyun kartuşları kendileri içine inşa edebileceğini geliştirme yongaları bir dizi tanıttı . SNES Sony SPC700 ses işlemcisini kullanır . Bu 16 – bit stereo ses çıkışları ve frekans ölçekleme , ADSR zarf kontrolü , yankı ve gürültü nesil özellikleri . Onun ses yetenekleri büyük ölçüde onun rekabet bu aşıldı .
Oyun Geliştirme veorijinal NES ile ek bilgiler

, üçüncü parti oyun geliştiricileri yasaklayan münhasırlık sözleşmeleri imzalamak zorunda kaldı diğer oyun konsolları için NES oyun versiyonlarını geliştirmek. SNES ile , Nintendo bu uygulama üretilmiyor . Bu anlaşmanınyokluğu yeni başlıklar bir zenginlik zaten Sega Genesis gibi sistemler için geliştirilmiş olanSNES için geliştirilen izin verdi. Sonuç olarak , ne hızla ayrı rakiplerindenSNES set oyunların geniş bir seçim oldu . Bugün hala iyi bilinen pek çok hangiSNES içindaha popüler oyunlarından bazıları, ” Mortal Kombat ” dahil ” Süper Mario ” ” Donkey Kong Country ” ” F – Zero ” ve ” Street Fighter . ” SNES ve oyun başlıkları onun kütüphanepopüler olduğunun bir kanıtı olarak, bir canlı bilgisayar tabanlı SNES öykünme topluluk hala yayımıtarihi itibariyle var olduğunu bilmenizde yarar var .
< br >

Categories:

Bir cevap yazın