Kalem ve kağıt rol yapma oyunu Dungeons and Dragons geleneksel karanlık yeraltı tapınak veya eski paramparça kalelerde neredeyse sadece yer alan bir oyun olarak düşünülmektedir iken , neden tam bir sebep yoktur

Nasıl Kentsel Dungeons and Dragons Kampanya koşmak kampanya bir şehir sadece yer alamaz . Bir kentsel kampanyasıortalama oturumda daha çok sağduyu ve hazırlık alır , ama aynı zamanda çok daha eğlenceli ve daha birçok rol oynamak için fırsat , hem de bir savaş – ağır gibikarakterler için sadece zorlu ve potansiyel olarak öldürücü olmaktan verebilir oyunun , zindan – fırtınası tür . Talimatlar 1.karakterleroyun başlamadan önce onların çoğu zaman harcama olacakşehrin belirli bölümlerinişehir veya haritaların herhangi bir genel haritalar yazdırın veya el – çizmek

. Özel yerlerde ya da etkinlikler için işaretlemek gerekiyor ancak oyuncuların kullanımı semboller ya da sayılar hakkında bilmek ve sembol tuşu ile bir ” hile sayfasını ” olmasını istemiyorumharita bölümleri varsa .
karakterler kişi , öğe veya hizmetin belirli bir tip bulmak için gitmek gerekir nerede genel bir fikir var ki 2 , benzer yerleri veya insanlar var ilçelerde içinegenel şehri yıkmak

. Soylular ve boşta zenginköylüler ve dilenciler çok daha farklı bir konumda olacak isetüccarların çoğu , muhtemelen ,aynı bölgede bir araya olacaktır .
3

için tam istatistikleri hazırlayın oyuncular onları beklemiyordum biriyle etkileşim girişimi sadece durumda belirli tip insan ve onları hazır. Eğer rastgele istatistik bloklar yüzlerce gerekmez olsa, böyle bir tüccar için bir , bir asil olarakparti karşılaşma olasılığı olmayan oyuncu karakterininönemli türü her biri için , sahip başparmak iyi bir kural , bir halktan , bir kasaba bekçi , bir paralı asker , bir hancı , vb .
4.

önemli olmayan oyuncu karakterleri Flesh ve onların sırt hikayeler , saflaşma ve genel alışkanlıkları ile geldi . Düzgünoyuncuları onlarla konuşurken herhangi bir kişi hareket edeceğini nasıl rol oynamaya hazır olmalıdır bu yüzden kentsel kampanyasındaoyuncuları karşılamakinsanlar , çok daha önemli bir hack – ve – eğik çizgi oturumda daha olacak . < en azından şehir muhafız çeşit olmalıdır br >
5

temel yapısını Tasarım veoyuncunun her kasabada in kendi zaman geçirecekkentinbüyük güç gruplarınınönemli üyeleri ile gelip ya da sadece tek bir belediye başkanı ya da yaşlı olsa bile bazı tür bir yönetim organı ile birlikte milis , . Çoğu kasaba da böyle bir hırsızlar lonca , tüccar dernek , sihirbazlar komplo ve çeşitli tanrı tapınak olarak etkide diğer kuruluşlar , sahip olacaktır .
6.

oyuncularınşehir içinde bir itibar inşa etmek için izin ver onlar orada daha fazla zaman harcamak gibi , iyi ya da kötü olup olmadığını . Şehrin diğer insanların eylemleri söz veya muhtemelen görünce onları tanımak gerekir. Onlar azgın ejderhaşehir veya githyanki şövalyelerin bir işgalci kuvvet kurtardı varsa o zaman kahramanlar olarak nitelendirdi olabilir , ama onlarşehir sarhoş olarak bilinir ve çalmak için defalarca hapse olması halinde , o zamanşehrin kirli küçük haline gelebilir hiç kimse izin istediğini söyledi.
7.

şehir dışına ya da oyuncununşehrin farklı bölümlere kısa baskınlarınızda içinmacera sırasında bir süre bir kenara ayarlayın gizli normalde bir neden olmazdı gitmek için . Bir kampanya şeyler baharat çeşitli olmadanoyuncular için sıkıcı hale , yani ,yakındaki vahşi keşfetmek malzemeleri için farklı bir şehre bir trek yapmak ,garip seslerkanalizasyon gelen , ya da belki araştırmak içinkarakterler için bir nedeni de ekleyebilirsiniz hatta , kendi kalesinde iseyerel baronu ile buluşuyor.
8.

kendi macera yapmak yerine , önceden basılmış birini kullanıyorsanız ,şehir merkezlieylem tutacak güçlü bir macera kanca Craft . Buşehirde kalan nedenmacerahızı onlarıkasabanınsınırları içinde başka ilgi bir noktadan akan tutmak gerektiği gibioyuncuları , sorgulama asla .

Categories:

Bir cevap yazın