” Joker Dragon Quest Monsters ”

DQM bir Anchorman Be Nasıl Gidilir? 2007 yılındaNintendo DS için piyasaya bir rol yapma oyunudur .oyunda , karakter yakalar ve savaştaoyun dünyasında bulunancanavarlar kullanır . Ancak, tüm canavarlar temel yöntemler kullanılarak yakalanan olabilir : Bazı sentezlenen olmalıdır . Sentez , yeni bir yaratık oluşturmak için iki canavarlar birleştirerek içerir ; Anchorman – canavarlarMalzeme ailesinin bir parçası – böyle bir canavar. Eğerhikayenin bir parçası olarak sentezlemek için nasıl öğrendim sonra ooyunda herhangi bir zamanda oluşturulabilir . Talimatlar 1

herhangi izci yazınınarkasında bulunanmasanın arkasındakikadına konuşun
.
2 ” sentezlemek ” seçiniz

Listeden .
3

” Canavar ” seçiniz Ekranınüst kısmındamavi arka plan ile listeleme .
4.” Dingaling ” seçiniz

canavar . Şu anda bir Dingaling yoksa , bir Fert Isle yakalanmış olabilir .
5

ikinci ” Canavar ” seçiniz mor arka plan ile listeleme .
6.” Demon ” herhangi bir canavarı seçin

aile . Uygulanabilir canavarlar Dracky , Imp veya Gryphon bulunmaktadır .
Seçin 7

” Sonuç . ” İki canavarlar Anchorman oluşturarak , sentez .
8.

Anchorman için bir ad girin . ( İsimler sadece sekiz karakter uzunluğunda olabilir . ) ” OK ” i seçin . İşiniz bittiğinde
9

Anchorman öğrenmek istediğinizbecerileri seçin ; Eğer sağlananlisteden üç becerileri kadar seçebilirsiniz . Mevcut becerileriAnchorman oluşturmak için kullanılancanavarlar bağlıdır .
10. seçiniz

” Takım ekle . ” Anchorman artık güncel bir üyesi olarak ekip yerleştirilir ve hemen savaş yapmak için kullanılabilir. HemenAnchorman kullanmak istemiyorsanız , ” Depolama gönder” seçeneğini yerine .

Categories:

Bir cevap yazın