Trouble Nasıl Oynanır !

Trouble ! kuşaktan kuşağa aktarılan alır bu oyunlardan biridir . Bu oldukça kolay ve kompakt . Kuralları çok basittir. Sorun ! bir seferde saatlerce eğlenin ailenizi korumak ve Sen Trouble
ihtiyacınız olacak sonsuz gülüyor ve fun.Things sağlayabilir ! yönetim kurulu , zar ve renkli mandal ile gameset
Göster
Daha Talimatları 1 < p >oyun Trouble ile başlayın
! kurulukenarındailgili renkli deliklere daki renkli mandal koyarak . Sizin rakipleraynı şeyi yapmalı. Sadeceoyun için ihtiyacınız olacakmandal kullanın . Bunlarıngeri kalanı bir kenara koymak mümkün olabilir .
2 < p >kuruluortasındazar Pop . Yüksek sayı alırkişi ilk gider veoyun saat yönünde ilerler . Eğer 6. Daha sonra ileriye taşıyabilir pop sürece sizin pimibaşlangıç ​​konumundan hareket olamaz . 6 uzattı zaman tercih ya zaten ondan taşındıana üs veya mandal birinden bir kanca hareket .
3

ileri sayısını sizin pimini taşıyabilirsiniz zar tarafından attınumarasına karşılık gelmektedir kez. Bir 6 pop Eğer başka bir dönüş olsun. Eğeroyununnesnesi rakiplerinizi yapmadan önce , ana üs olarak geri mandal almak için bir 6. alamadım kadar 6 uzattı her zaman , sizde devam edebilirsiniz .
4

Eğer attısayıda koyar eğer onların renkli mandal iniş tarafından kendi tabanına geri rakibin peg dönün. Eğer bir 3 pop ve rakibinizin çiviye toprak eğer onlar nerede başladığını Örneğin , o kendi tabanınapeg dönmelidir . Eğer Trouble içine alamadım dikkatli olun ! ve eve gönderdiler .
5 < p> ana üs Yaklaşım ve sayılartahtada 1-4 işaretlenmiş göreceksiniz . Bu sizin mandal sonuçta arazi istiyorum nerede . Eğerdeliklere tümyol taşımak için gerekenkesin sayıda pop zaman sadece bu yuvalara içine mandal taşıyabilirsiniz . Eğer4 yuvaya taşımak istediğiniz bir kanca var ve Örneğin , bir 3 daha sonra bu yuvaya hareket edemez pop . Bunu özellikle kurunu taşımak için 4 pop var . Eğergemide diğer mandal var yaparsanız,
6 < p >zar ile bir 4 Pop . Bunlardan birini taşımak için seçebilirsiniz venokta var Sonra 4. işaretli içine sizin Pimi hareket olabilir 3 yuvası ve böylece içine sonraki peg taşımak içinkesin bir sayı pop . Yuvalara 1 arazi , 2 , 3 veya 4 ve Trouble olmaktan güvenli ! ve rakibin mandal tarafından gerieve konumuna gönderilen edilemez .
7 < p> mandal tüm 1 , 2 , 3 veya 4 ise yuvalara işaretliolduğundaoyunu kazanın senin rakipler böylece bir sonraki gelir ve kimin görmek içinoyuna devam edebilirsiniz , diliyorum .

Categories:

Bir cevap yazın