Kaynak SDK ile özel Skybox dokular yapmak için nasıl

Source SDKKaynak Altyapısı kullanan bir oyun geliştirme kiti olduğunu . Bu ” GMOD , ” ” Half Life 2 ” ve ” Left 4 Dead 2 gibi oyunlar için özel içerik oluşturmanıza olanak sağlar . ” Çekiç harita düzenleme aracı Kaynak SDK ile paketlenmiş geliyor ve oynamak için yeni haritalar oluşturmak için olanak sağlar . Bir locaharita derinlik verir ve daha büyük hissettiren , bunu bir gökyüzü vermek içinharita etrafında statik bir doku oluşturarak bir harita özelliği olduğunu. Kaynak SDK içinde Skybox dokular özel ihtiyaçlarınıza uygun şekilde oluşturulabilir . Talimatlar 1

Yük Steam,yazılım platformu
ve”Araçlar ” sekmesine tıklayın .
2. araçlarılistesinden “Kaynak SDK ” seçeneğini seçin

ve açık
Hammer harita editörü . Yeni bir harita başlatın veya düzenlemek için varolan bir yük .
3

,” Araçlar ” menüsüne tıklayın ” toolsskybox ” seçmek ve kullanmak için bir fırça aracını seçin .

4 skybox’a için özel dokular yapmak içinfırça aracını kullanarakgörüntü dosyalarını hazırlayın

. Tüm resim dosyalarıaynı çözünürlükte olması gerekir . Sen tam bir skybox oluşturmak için altı doku dosyaları gerekir .
5

görüntü dosyaları “Dosya ” ve tıklayarak Vana Doku Format ( VTF ) Dönüştür ” Al . ” Haritanızda içine yüklemek ve VTF kendi biçimini değiştirmek içindoku dosyaları seçin .
6Source SDK dosyasındakiMalzemeler klasörü açın vedosyayı açmak

” skybox . ”

TextureName

{

$ basetexture ”

$ hdrcompressedtexture :Aşağıdaki satırları ekleyerekyeni doku dosyalar içinmalzemeleri oluşturun ”

$ nofog 1

$ ignorez 1

}
7

” Harita “, ” Harita Properties ” i seçin ve ” Skybox Doku adı. ” Lütfen skybox dokuadını yazın .
8.

skybox’a içinözel dokuları uygulayın ve haritayı kaydedin .

Categories:

Bir cevap yazın