Kısmet Zar Oyun Kuralları

Oyun Kısmet anda , Sonsuz Games tarafından üretilen gibi & quot; Yacht, modern oyunu & quot; . Genellikle nedeniyle benzer oyun ve puanlama ile Yahtzee göre , Kısmet bu başlı başına bir oyun olarak öne yapmak birkaç ayrımları vardır . Oyuncular
< p> sayısı Kısmet , bir veya daha fazla oyuncu tarafından oynanan olabilir .
Gerekli Ekipmanları

Kısmet , bir Kısmet dizi oynatmak için zar gereklidir . Bu set her biri üzerinde tırtıl üç farklı renk ile , beş zar içerir ölür .
Hazır

tüm oyunculara puanı yaprak koyun alınıyor. Her oyuncu bir kalıp yuvarlanıyor. Yüksek sayı kazanır .
< P >Oyuncu denemek ve bir puanlama kombinasyonu kazanmak için tüm beş zar
Oyunu oynamak . # 039; , durdurmak ve bir puan almak veyazar herhangi bir veya tüm pick up ve tekrar rulo isterim o & Sons karar verir . Ikinci bir rulo sonra tekrar durdurmak ve puan ya da yine rulo ya seçer . Bu son attıktan sonra puanpuan kağıda bir kutunun içine girilmelidir . Puanlama kombinasyon mevcut olmalıdır , oYarborough kutusuna bir puan girebilirsiniz . Yarborough kutusu doldu ise, onun seçtiği tek bir kutuda bir sıfır koymak gerekir . Bu onun dönüş biter ve oyunsoldan devam
Puanlama – . Temel Bölüm

allak aracılığıyla olanlar içintemel bölümü puanları puan . Puan kibritsayısına göre verilir . Puan her puanlama kalıbınyüzü değerle değerlenir , birbirine eklenir . Örneğin, dört olanlar dört puan olarak değerlenir
Puanlama – . Kısmet Bölüm
< p >aynı renk puanları iki çifti beş zartoplam değeri . Üçlüaynı şekilde puanlanır. Zar maç tüm renkler , 35 puan değerinde olan bir floş . Tam bir ev, bir sayı ve başka bir iki üç zar ,toplam değeri beş zar , artı 15 puan değerindedir . Aynı renk tam bir ev 20 puan yerine gibi numaralarla bir tür 15. Four beş zar ve 25 puantoplam değeri kazanır ile ,aynı şekilde çalışır . Yarborough kutusu puanlama kombinasyonu ile oyuncular için bir kaçış seçenektir . Beş zarkatma değer ve burada puanlanır. Bir Kısmet benzer sayıda beş ile yapılan ve 50 puan değerinde olduğunu .
İkinci Kısmet

ikinci Kısmet zaten bir tane attıktan sonraoyuncu herhangi bir seçim yapmanızı sağlar Puanlamalı haddelenmişnumaraları ve renkler için diğer puanlama seçeneği. Tüm diğer oyuncular yaTemel Bölüm veyaKısmet bölümünde ,üst yakınboş kutuya bir sıfır girin ve bir dönüş kaybetmek gerekir . Aynı kurallar sonraki tüm Kismets için geçerlidir.
Bonus Puan
< p >toplam 62 puan veya daha az ise ,Temel Bölüm doldurduktan sonra , hiçbir ikramiye puanı yoktur . 63-70 puanları 35 puan , 71-77 55 puan ve 78 puan kazanır veya daha yüksek 75 bonus puan kazanın kazanın.
15 kutuları

Kazanan vardır
sonra dolu ,Temel ve Kısmet bölümleri toplam sonraen yüksek puana sahipoyuncuoyunu kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın