Sen RPG Maker 2003 Izgara Modu Nasıl Kullanılır ?

RPG Maker 2003 Izgara modunda size rol yapma oyunlarınınalanlarına olayları ve OOK’lerin ( non – oynanabilir karakter) ekleyebilirsinizdüzenleme modu. Bu sizin karakter etkileşim hangi olayları yaratacak burada olduğundan bu modu daolay Katman olarak bilinir . Olay Katman RPG Maker 2003 ile düzenleyebilirsinizüç tabakadanüçüncü katman (diğer iki sizin karakter yürümekalanlarını düzenlemek izin ikisi dealt ve üst kiremit kiremit katmanları vardır ) . Talimatlar Izgara Modu
İçine Almak
1

RPG Maker 2003’ün bir kopyasını açın
2 < p> çalışmak istediğinizprojeyi açın . Bu proje zaten açıksa , o zaman bu adımı atlayın . Açmak için hiçbir projeleri varsa , ( sen bu simgenin üzerine ” Yeni bir proje oluştur” okuyan bir başlık gezdirin eğer görünecektir )RPG Maker 2003 penceresininsol üst köşesi yakınındaki boş bir kağıt parçası gibi görünüyorikonuna tıklayın yeni bir proje başlatmak için .
3

sarı bir çerçeve içinde gezinip bir fare işaretçisi gibi görünüyorsimgesine tıklayın . Bu düğmenin üzerine getirdiğinizde , bir başlık okur görünecektir “olay katmanı ( F7 ) düzenleyin. ” Buolay düzenleme modunda veya ızgara moduna içine koyacağız .
Ne Yapmalı zaman Grid Modu
4

sağ tıklatınkarelerinin birinde Eğer düzenleme için açık olan harita . Bu seçenekler menüsü açılacaktır .
5

oluşturmak istediğinizolay içinmenü seçeneğini seçin . Buradan yeni bir etkinlik oluşturabilirsiniz (“Yeni Olay ” üzerine tıklayın) , ışınlanma olayı oluşturmak ( ” Yer Işınlanma Olay ” üzerine tıklayın , başka bir harita taşımak için ) , ya da harita üzerinde bir parti ya da araç başlangıç ​​pozisyonu oluşturmak ( ” Yer Araç başlatma Position ” ” Konumunu başlatılıyor Yer Partisi ” ya tıklayabilir veya ) .
6 < p> Yeni ” tıklandığında ise ,” Olay Komutlar “menüsünden ulaşabilirsinizkomutları sizin etkinlik oluştur Olay . ” (Eğer ” Yeni Olay ” üzerine tıkladıktan sonra açılan penceredebeyaz boşluk )olay komutları alanı üzerine çift tıklayarak bu menüye erişebilirsiniz .

Categories:

Bir cevap yazın