Ne Yetenekler Dungeons & bir Sorcerer için Önemli Dragons

? Dungeons & Dragonsdördüncü baskısında , büyücüler büyülü hasar büyük miktarda başa edebiliyoruz gizemli grevcileri vardır . Büyücülerantik ejderha birinden veyaElemental Kaosyabani sihirli güçlerini alarak , Ejderha büyücüler ya da kaos büyücüler olabilir. Sihirbazlar güçler aksine , Büyücülerin güçler Karizma – tabanlı. Güç ve Maharet de bir büyücünün büyü ve yetkilerini etkileyecek . Karizma

büyücünün ana yeteneği puanı Karizma olduğunu. Karizmayüksek ,daha güçlübüyücünün büyü olacaktır . Bu olursa olsun kullanmaya karar hangi büyücünün inşa doğrudur. Doğasında Karizma ikramiye var bir yarış seçimi size bir avantaj sağlayacaktır . Dragonborn , Half – elfler , Buçuklukların , Tieflings ve Cüceler her karakter yaratma ekstra artı – iki Karizma olsun .
Kuvvet

Mukavemet Dragonikincil yeteneği olmalı Sorcerers . Onlar gizemli güçlere onların Güç değiştirici eklemek olsun . Buna ek olarak , Ejderha büyücüler ağır zırh değilken onları zırh sınıfı belirlemek için yerine kendi maharet veya İstihbarat değiştirici kendi Mukavemet değiştirici kullanmak için izin verir zalim direncin , kazanç . Onlar artı – iki Charisma ve Mukavemet hem de bir ırksal bonus var çünkü Dragonborn doğal Ejderha büyücüler vardır .
Çeviklik

Chaos büyücüler onların Çeviklik değiştirici kullanmak gizemli saldırılara zarar ekleyebilir , böylece onların ikincil yeteneği Çeviklik olmalıdır . ” Spektral Pençesi “Maharet değiştirici tarafından belirlendiği etkilerini ” Stretch Spell ” ya da onlar gibi , Vahşi Büyü büyü ve yetkilerini almalıdır . Halflings , Dexterity ve Charisma kendi artı – iki ile , Kaos büyücüler olmasımuhtemeldir .
Diğer Yetenekler

büyücüler onların diğer yetenek puan yerleştirebilirsiniz nerede gibi . Büyücü doğal olarak çok olmayacak bir şey – Anayasa, canının arttıkça , herhangi bir ekstra puan için iyi bir yerdir . Yetenek puan tahsis başka bir yolu da özellikle iyi olmak istiyorumbeceri belirlemektir . Büyücü olası becerileri çoğu Karizma – tabanlı ( Bluff , Diplomasi ve gözdağı ) , bu yüzden zaten orada iyi bir bonus olacak . Büyücüler karakter yaratma bir beceri olarak Arkanasını olsun. Bu İstihbarat tabanlı beceri olduğunu , bu yüzden İstihbarat artan daha yüksek yapacaktır . Daha yüksek İstihbarat da Tarih çekleri artacaktır . Bir büyücü içinkalan olası becerileri , Dungeoneering , Insight ve Doğa böylece yeteneği ekstra puan koyarak da size iyi hizmet edebilir , tüm Wisdom tabanlı beceri vardır . Diğer iki olası becerileri Atletizm ( Strength-based ) ve Dayanıklılık ( Anayasa – tabanlı ) vardır .

Categories:

Bir cevap yazın