1996 yılında tanıtılmasından bu yana ,Pokemon serisinin filmleri , televizyon dizi ve video oyunları bir bolluk dışarı haddelenmiş vardır

Nasıl Kendi Sanal Pokemon olun . Yıllar boyunca , sayısız hayranları başkaları ile paylaşmak için türlerin kendi melez oluşturduk . Türlerin yüzlerce arasında çeşitli element türleri , istatistik dağılımları , yetenekleri ve movesets vardır . Bütün bu faktörler 1
Microsoft
daha talimatlara
Talimatları göster
Boya
Sen Kalem
Kağıt
ihtiyacınız olacak karmaşık ve dinamik battles.Things oluşturmak için yardım

Pokemongenel konsepti beyin fırtınası yapın. Genel bir fikir ya dasürecindinlenmeodağı olacak bir fikir oluşturmak .
2

türleri atama . Senin Pokemon bir mono – tip ( örneğin çelik ve koyu olmak üzere iki tip ) ( yangın gibi tek tip), ya da ikili – tipi olacak karar verin.
3

istatistikleri dağıtın . Makul tutmak , ve excel için Pokemon istiyorum belirli alanlara odaklanmaya çalışın .
4.

movepool belirleyin . Pokemon o öğrenebilirsiniz o kadar düzeylerinin yanı sıra,TM ve HM ( öğretilir hamle yerine, doğuştan ) olarak öğrendiğitüm hamle yazın . Hem fiziksel hem de fiziksel olmayan saldırıları içerir .
5

bir ya da iki olası yeteneklerini ( örneğin , Clear Body veya Leaf Guard ) seçin . Bumovepool , istatistikler , veya tip ile el -ele gitmek gerekir .
6.

Pokemon kavramına ilişkindir bir ad oluşturun .
7.

Pokemon çizin Microsoft Paint gibi temel bir dijital çizim programı kullanarak . Bir taslak ile başlayın, daha sonra renk katabilir. Oyunda kullanılangörüntü ” sprite formu , ” çizin.
8.

varsa , sizin Pokemonevrimsel aşamalarını belirleme ve onlar , ticaret , ya da taş kadar tesviye aracılığıyla gelişmeye olsun . Her bir aşama için , tekrar yedi yoluyla bir adım .

Categories:

Bir cevap yazın