Gary’nin Mod için bir Player Model nasil yapilir

” Gary’nin Mod ” dünyalar ve modelleri oluşturmak ve onlarıKaynak fizik motorunu kullanarak etkileşim olması için oyuncular sağlar sandbox tarzı video oyunu. Böyle yaratıcılık birçok yeni oyuncu çekti , ancak yeni başlayanlar sık ​​sık model yaratmateknik yönleri ile sorun var . Doğru adımların ardından , oyuncular gibi herhangi bir görüntünün bir model oluşturabilir ve Siz Milkshape 3D yazılım
ihtiyacınız olacakoyun world.Things bu görüntüyü tezahür
VTFEdit yazılımı GUIStuidos yazılımı
Daha Talimatları göster 1″ Gary’nin Mod ” klasörünü açın

. ,Modeller klasörünü açın , yeni bir klasör oluşturun ve ne gibi bir isim . Modeller klasörü çıkın veMalzemeler klasörü girin . Eğer ikinci Modeller klasör göreceksiniz . Aç ve yapılanilk klasöre özdeş bir adla bir klasör oluşturun .
2.

programını Milkshape 3D açın.
3

Altında modelleri sekmesi , ” Box” tıklayın ve yaklaşık dört kareler uzun ve üç kareler boyundaekranda bir kutu çizin .
4.

” Müşterek ” düğmesine tıklayın vekesiştiği bir ortak yer Eğer çektikutununortasında ” X ” .
5

altındaki “Select “, sonra ” Grup ” tıklatın ve sonrakutusu veJoint vurgulamak için kareyi tıklatın .
Sayfa 6

” eklemler” sekmesine tıklayın . Click ” Assign “, sonra ” Atanmış ayarlayın. ”
7programı VTFEdit açın ve çoğaltmak istediğiniz bir görüntüyü açmak

” Gary’nin Mod . ” Dosya menüsü altında , ” Al ” a tıklayın veModeller klasörüne ardındanMalzemeleri klasörüne ardından” Gary’nin Mod ” klasörüne , yoluyla gönderebilirsiniz . Oluşturduğunuzklasöregörüntü kaydetmek ve bu klasörün sonraresmi isim . Görüntünün adından sonrametin ” _texture ” ekleyin .
8.

VTFEdit tarihinde ” Araçlar” ı tıklayın . GörünenpencereninSeçenekler sekmesi altında, ” , Vertext Genel’i ” seçin ve ardından ” oluşturun. ” Eğer” _texture ” dosyasını kaydettiğinizaynı dosyadagörüntü kaydetme.
9 Milkshape 3D dön

. Malzemeler sekmesinde , ” Yeni ” seçeneğine tıklayın. ” ” Tıklayın Yeni bir pencere açmak için düğmeye basın. EğerVTF programı ile yapılmış ve açın” _texture ” dosyasını arayın.
10. Milkshape 3DMalzemeler sekmesinde ” Ata” tıklayın

.
11

masaüstünde yeni bir klasörgörüntü ihracat . Bir pencere özellikleri için isteyen görünür ; ” Referans ” kaldırın ” Sırası , ” seçin vedosyayı ikinci kez dışa

12
” Tamam.” , ancakmetinden sonra ” _collision ” ekleyin. Masaüstündeyeni bir klasöre kaydedebilirsiniz .
13.

Not Defteri’ni açın . Belgeye bu kodu yapıştırın:

$ ModelAdı ” /YourModel //YourModel.mdl ”

$ cdmaterials ” modelleri //YourModel ”

$ ölçek 1.0

$ surfaceprop ” Metal ”

$ gövde “Body ” ” /YourModel.smd ”

$ dizisi ” boş” ” /YourModel.smd ” fps 30

$ collisionmodel ” /YourModel_collision.smd ”

{

$ kütlesi 40

} Go

14 “Düzenle ” ardından ” Değiştir , ” ve tip ” /YourModel “Ne Bul alanına . ” Test” ile değiştirin ve ” Tümünü Değiştir . ” Masaüstü yeni klasöreklasörü kaydedin . Compile.cq olarakdosyayı kaydedin ve ” Tüm Dosyalar Seçili. ” 15. açın

programı GUIStudios
seçmek içinsekmesini değiştirin . Seçin hangi oyun var : . Orange Box veya Half -Life
16″ Gary’nin Mod ” klasöründe bulunandosya Oyun Haberleri açın

17derleme açın

. Eğer masaüstünüzde yeni bir klasöre kaydedilir . cq dosyası.
18 ” GUIStudios derlemek . ” Click

” Gary’nin Mod ” klasörünü açın veklasörü kopyalamak

19
. oluşturduğunuztüm görüntüleri ile
20″ Gary’nin Mod ” klasörünebilgi belgeyi açın ve bu kodu ekleyin

:

” 0 ”

(

“Bilgi ”

(

” Version “, ” 1 ”

“isim ” , “test”

)

” Yazılar ”

(

(

” Model “, ” 1 “, ” models/Name/Name.md1 ” < EğerModeller klasörün oluşturulanklasörlerinisimleri ile br >

)

)

)
21

değiştirin” Ad ” sözleri ” Gary’nin Mod . ” açarak görüntü test

22
” Gary’nin Mod . ”

Categories:

Bir cevap yazın