YaşamOyunu için talimatlar : Star Wars , Milton Bradley tarafından Jedi Yolu

orijinal ” Hayat ” yönetim kurulu oyuncular , mavi ve pembe jeton dolu renkli bir araç paketi ve ömrü boyunca devam , beceri fayans kazanç veyol boyunca zorlukları tamamladıktan izin verdi. ” Hayat Oyunu : Star Wars , Jedi Yolu ” yargılamada bir Star Wars tema ekleyerek bu oyunu katlanmış. Aksine Yaşamgeleneksel sürümü olaraken çok para olabilir kimin rakip daha , oyuncularen güçlü Jedi savaşçı olabilir kimin rekabet . Talimatlar 1 sonra bir Jedi zümre seçin iki beceri kiremit (aynı beceri iki veya farklı beceri ya ) çizin

. Sen Bantha , Kaadu veya Gundark’ın seçebilirsiniz . Bantha klanuzun yol alır , ama size Jedi testleri geçen eniyi şansı verir – İlk Hedefiniz ilk beceri testi geçmektir. Kaadu arasında bir yerde yatıyor iken Gundark’ın ,kısa yoldur
2eğiren Spin ve karakterspintam miktarı hareket

– . Eğer kırmızı bir alana rastlamak sürece . Eğer kırmızı bir boşluk ulaşırsanız , hemen durdurmak gerekir – sola hamle olsa bile . Kırmızı boşluk tarafından sağlananyönergeleri izleyin , sonra sizde sonuna. Dikkate değer kırmızı kareler ” Jedi Deneme ” , ” Lightsaber kurmak ” ve “Denemeler ” dahil karakter Jedi ya da Sith ise hangison belirleyecektir .
3

bir ” Ders ” Draw kart bir ” Ders ” arazi her zaman kare , vekarttakiyönergeleri izleyin . Sen bir beceri kiremit kazanmak içinkarşılaşma kazanmak gerekir . Kaybetme için herhangi bir ceza yoktur . Karşılaştığında nasıl işlendiğini görmek için Adım 6. edin .
4

bir ” Misyon ” Draw kart bir ” Misyon ” arazi her zaman kare , sonrayönergeleri izleyin . Eğerkarşılaşma kazanırsanız , iki beceri fayans almak . Eğerkarşılaşma kaybederseniz , bir beceri kiremit kaybedersiniz. Bir ” Jedi Mücadelesi ” konulu karşılaşmaları nasıl yapılır görmek için Adım 6. edin .
5

Arsa kare vekare gösterilenalanda başka bir oyuncuya meydan zorunda olacak . Her biriniz sonra önceden varolan beceri bu sayıyı ekleyin ,eğiren spin olacaktır . Yüksek bir sayı kazanır . Eğer kravat , tekrar dönerler .
6 herhangi karşılaşmalarasonucunu belirlemek içineğiren Spin

. Eğer başarılı olursa belirlemekarakterin mevcut beceri seviyesine döndürmeyesayıda ekleme vekarşılaşma eşik sayısı karşılaştırarak yapılır . Eğer bir karşılaşma geçmek için 9 bir enerji düzeyi gerekli ve karakter 5 enerji beceri düzeyi varsa Örneğin, bir 4 ya da daha iyi dönmeye gerekir . Karşılaşma geçmek için, eşit veyaeşik karşılaşma sayısından daha büyük bir sayı olması gerekir . Eğer başarılı olursa, sizin seçtiğiniz bir beceri kartı kapmak .
7.

kurulu etrafında karakteri hareket ettirerekoyununsonuna boşluk ulaşın . ” Final Deneme ” bunu yapmak içinilk Jedi Altı becerileri ekleyebilir ,ikinci üç ekleyebilir ,üçüncü bir ekleyebilir vedördüncü hiçbiri alır . Eğerkaranlık tarafı seçtiysenizdiğer Sith hiçbiri alırken ,Final Deneme ulaşmak içinilk Sith , dört beceri fayans alır .
8.

Win oyunları sadece Jedi ya da Sith sadece sahip daha alarak her oyuncudan daha beceri puan . Oyun hem Jedi ve Sith oyuncular bulunuyor , ancaken beceri puan ileSith oyuncuen beceri puan ileJedi oyuncu meydan gerekir . Sith Oyuncu üç alanları seçebilirsiniz hangi ( örneğin Mantık , Mücadele ve Enerji gibi )iki irade savaş . Her iki oyuncueğiren spin veyüksek sayı kazanan , birikmiş beceri puan için bu numarayı ekleyin. Sith oyuncu üçünü kazanırsa , onlar kazanır ; Jedi oyuncuzorluklardan birini kazanır ama eğer onlar kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın