Risk Yönetim Kurulu Oyunu Talimatı 2003 Edition

Risk ,” küresel tahakküm oyun , “Hasbro kural kitabı göre ,dünyayı ele geçirmek için bir veya daha fazla oyuncu mücadele içerir . Eğlenceli bir oyun oynarken , satranç ve dama çizgisinde bir oyun , Risk stratejik düşünmeyi öğretir . Eğeroyun uzun bulacaksınız rağmen ,kurallar oldukça kolaydır . Kurma
Talimatları Risk
1

oyun tahtası açın . Her oyuncuya bir renk atamak ve onlara renkli parçaları verir . Her oyuncu gibi onun başlangıç ​​birimleri saymak gerekir : üç oyuncu 35 her biri için ; için dört oyuncu , 30 her ; için beş oyuncu , her birinde 25 ; altı oyuncular için , her 20 .
2

ilk davranan oyuncu belirlemek içinkalıp döndürün . Bu kişi daha sonratoprakları üzerinde bir başlangıç ​​birimi koyarak boş bir bölgeyi iddia ediyor. Sonrailk kişisolundakikişiaynı şeyi yapar . Sola devam edin.
3

iddia toprakları içine başlangıç ​​birimleri yerleştirerek bölgeleri takviye başlayın . Hiçbir limit topraklarında birimlerini başlayandizi için vardır . Eğer tüm başlangıç ​​birimleri yer kadar devam edin.
Oyunu
4

İzlenmeye senin topraklarını oynayın. Eğer işgal topraklarınınsayısı aldığınız takviyesayısını belirler . Bir 11 toprakları üç takviye kazanır ; 12 , dört , 14 ; 15 , beş , 17 ; 18 , altı , 20 ; 21 , yedi , 23 ; Sekiz 24 , 26 ; 27 dokuz , 29 ; 30 10 , 32 ; 33 11 , 35 ; 13 , 41 36 12 , 38 ve 39 .

Işgal topraklarında takviye dağıtılır. Isterseniz
5

rakiplerinizi Mücadele . İkiden fazla muharebe birlikleri herhangi bir işgal altındaki topraklarında oturup, bir komşu rakibin topraklarına saldırabilir. Tek seferde en fazla üç adet ile saldırabilir. Her saldıran bir birim için rolü bir ölmek saldırmak için ( Eğerbölgede bir birim bırakmak gerekir ) . Defans roller her savunma birimi için bir kalıp (sadece iki ünite ile savunabilir ) .

Kalıp rulo karşılaştırın . En yüksek saldırgan kalıpyüksek savunma kalıpla karşılaştırır ; yüksek ikinci saldırganın kalıp ruloyüksek ikinci defans kalıp rulo ile karşılaştırır . Örneğin,saldırgan 4 , 3 ve 6 rulo . 6 (en yüksek saldırgan rulo ) 5 ( en yüksek defans rulo ) daha yüksek olduğu içindefans . 5 ve 4 rulo ,saldırgansavunma birimlerinin birini öldürür . Defans kalıp rulosaldırganın nazaran daha yüksek ise , o zaman saldıran bir birim ölür . Kuruluölü savunan birimini çıkarın . Oyların eşitliği halinde ,defans kazanır . Tüm savunma birimlerini yok olduğunda,şimdi boş topraklarınayıkılmayan birimleri saldırannumarasını taşımak .
6

bir topraklarından ( ardına bırakarak ) gibi birçok üniteleri alarak konumunu güçlendirecek ve Eğer işgal bitişik topraklarına taşıyarak . sizde sırasında bir bölgeyi işgal varsa
7

bir bölge kart çizin . Bir sonraki dönüşbaşında, ekstra takviye kazanmak için ( üçlü gruplar halinde ) bölge kartları dönüşebilir . Oyun tahtası üzerindegrafik bölge set başına size verilmiş takviyesayısını gösterir . Bir oyuncuoyun tahtası üzerinde tüm bölgeleri kontrolleri kadar
8

her oyuncu ile tekrarlayın . Bu oyuncu kazanır.

Categories:

Bir cevap yazın