” Unreal Tournament 3 ” oyun sistemlerinden mümkün olan en iyi performansı istiyorsanız , kendi başka bir sunucu üzerinde oynayan veya çalışan olsun

UT3 içinönbellek boyutunu değiştirmek için nasıl . Yapılandırma dosyaları içinde derin önbellek boyutunu göstermekayarları vardır . Istemci tarafı için , bu tür haritalar , dokular ve ses gibi oyun sunucularından indirilebilir dosyasayısını etkiler. Bir küçük istemci önbellek boyutu ile Yaniset önbellek maksimum aşan bir kez , dosya sunucularından yeniden yüklenmesi gerekir . Sunucu tarafında ,önbellek boyutu ayarlayarak kadar sistem belleğioyun sunucusuna nasıl tahsis değiştirir . Talimatlar
1

ardından ” UTGame ” ,” Unreal Tournament ” klasörünü açın ve İndirme Cache Haritası ” Yapılandırma . ” Sonra” UTEngine.ini ” dosyasına çift tıklayın .
2

” [ Core.System ] ” bölümüne gelin .
3

Düzenle Eğer kullanılmayan dosyaları otomatik olarak silinir almadan öncesistemde kalmasını istediğiniz günsayısına” X ” değişen ” StaleCacheDays = X ” içingiriş .
4

” MaxStaleCacheSize = içingirişi düzenleme X , ” megabayt , kullanılmayan dosyaları içinyeni toplam maksimum dosya boyutu .
5

içingiriş Düzenle ” X “değişen ” MaxOverallCacheSize = X ,yeni X ” “değişen ” megabayt indirilen tüm dosyalar için toplam maksimum dosya boyutu .
6.penceresini kapatın ve sonradeğişiklikleri kaydetmek için ” Evet ” tıklayın

.
Sunucu tarafı önbelleğini
7 ” , UTGame “” Unreal Tournament ” klasörünü , sonra açın ve ” Yapılandırma . ”

Sonra” Unreal.ini ” dosyasını çift tıklatın .
8

gelin için” [ Engine.GameEngine ]” bölümünde .
9

Düzenle ” CacheSizeMegs = X , oyun sunucusuna adamaya sistem belleğimiktarı X ” “değişen ” .
10.penceresini kapatın

. Değişiklikleri kaydetmek isteyip istemediğiniz sorulduğunda “Evet ” tıklayın.

Categories:

Bir cevap yazın