Ne ÜlkeVideo Game Sanayi Talepleri

? Video oyunlar sadece Amerikalı gençler için bir eğlence değildir . Bildiğiniz ve sevgioyunların çoğu yabancı şirketler tarafından oluşturulan ve yabancı izleyiciler onları daha fazla satın alıyor . Farklı ülkeler PC oyunlarını başlıkları konsol online oyunlar , oyun farklı tür daha fazla satın. ABD halapazar lideri olmasına rağmen , büyüme yerlerde çeşitli dünya çapında gerçekleşiyor . Video OyunlarıLideri

Amerika Birleşik Devletlerivideo oyun sektöründelider olmaya devam etmektedir . Amerika Birleşik Devletleri’nde video oyunları içinpiyasası dünyanın en büyüğüdür. Duke Üniversitesi’ndeki araştırmacılara göre ,Amerika Birleşik Devletleri’nde video oyunları içinpazar 2003-2008 15500000000 $ 7 $ milyar büyüdü .Pazarı 2013 yılına daha 20 milyar dolara yükselmesi öngörülmektedir .
< Br > A Büyüyen Market civarındaki

Amerika Birleşik Devletleri şimdi , pazar eğilimleri , dünya çapında anıtsal büyüme göndermevideo oyun endüstrisi gösteriyor içinoyun sektöründeaçık ara lider olmasına rağmen . 2003 yılında ,dünya oyun pazarında Duke Üniversitesi’ne göre , daha 20 milyar $ oldu . 2008 yılında , o pazar 50 milyar dolara ulaştı. Projeksiyonlar 2013 yılında ,piyasa dünya çapında fazla $ 70 milyar artacağını gösterdi . DukeABDoyun sektöründe büyümesini devam edeceğini tahmin , ancak daha yavaş bir hızda , diğer ülkelerde de pazar büyüme bir çok şey bırakıyor .
Diğer Önemli Liderleri
ile

Japonya video oyunlarıönde gelen isimlerden biridir . Büyük oyun şirketlerinden birçok Japon gibi Nintendo ve Sony gibi , doğarlar . Ancakülkenin son zamanlarda hayal kırıklığı oyun konsolu satış gördü . Batı Avrupa, ancak, daha fazla oyun satın alıyor . 2008 yılında bir $ 13900000000 pazarına 2003 yılında 5 milyar dolarlık pazarda büyüyen , sadeceABD’nin arkasında yollar . Projeksiyonları piyasa bilgisayar oyunları tarafından yönlendirilenbüyüme çok ile , 2013 dolar 19,5 milyar artacağını göstermektedir .
< Br > genişbant penetrasyon

tüm önde gelen oyun ülkelerde video oyunları içinpazarda ciddi artışlar içinana nedenlerinden biri, genişbant penetrasyonu ve video oyunları erişimin artırılması kolaylığıdır . Güney Kore , özellikle , video oyunu satın alma bir patlama yaşadı . Pazar Duke göre , 2003-2009 4 milyar $ 1,3 milyar $ arttı . Bu büyümenin çok da genişbant penetrasyon etkilenmiştir online oyun , tarafından teşvik edildi . Güney Kore , 2009 yılında geniş bant bağlantı sahipülke 70,8 yüzde ile dünyanınen yüksek genişbant penetrasyon sahiptir .

Bir cevap yazın