Anaokulu için kardan adam Oyunları

anasınıfı Planı kardan adam oyunları kış tema birimine eklemek . Birçok çocuk” neşeli , mutlu bir ruh ” sevgi vekardan adam birleştiren oyunlar ilgi pike eminiz . Oyunlar da genç çocukların sosyal becerilerini oluşturmak ve onlara yeni arkadaşlar için bir şans vermek yardımcı olur. Kazananları oyun böyle kardan adam temalı çıkartmalar ve kalem gibi küçük ödüller , ödüllendirmeoyun oynarken onların zor denemek içinçocukları ikna edebilir . Snowman

Give Dekorasyon her kindergartener iki beyaz , polistiren , köpük topları ( küçük ve orta ölçekli ) . Çocukların kardan adam süslemek için kullanmak masalarda çeşitli malzemeleri yerleştirin . Onları bir kardan adam oluşturmak için birlikteiki topları tutkal veyapıştırıcı dekorasyon önce kurumasını bekleyin var . Onlarakardan adam süslemek için bu tür hurda kumaş , tutkal , bant , belirteçler , taşlar, gugli gözler, zanaat köpük ve pırıltılı kalem gibi öğeleri , ver . İsterseniz o kadar duracak böylece keskin bir bıçak alıpkardan adam kapalıalt kesebilir . En iyi , en komik , aptalca ödül ödül , korkutucu ve çılgın kardan .
Frosty’nın Müzikal Top Hat

çocuklar bir daire içinde oturup bir çocuğa siyah vermek var ( Frosty giyecek bir şeye benzer ) üst şapka . Şarkı , ” FrostySnowman , ” Oyun veçocuklarıdaire etrafındaşapka geçmek var . Her çocuk doğrultusundasonraki oyuncuya geçirmeden önce kafasınaşapka koymak gerekir . Müzik durduğunda ,şapka ileoyuncuoyun dışında olduğunu ve o eriyor taklit gerekir . Son oyuncu ayaktaoyun ve bir ödül kazanır .
Snowman Bowling

kardan adam 10 resim yazdırın ve boş iki litreön bantlayarak şişeler . ( Onları ağır yapmak için ) beyaz elektrik bandı ile beş orta boy polistiren topları sarın. Bir piramit şeklindekardan bowling işaretçilerine ( iki litrelik şişe ) ayarlayın ve yaklaşık 10 metre uzakta duran bir çizgi çizin. Her çocuk , onları yıkmak için denemek içinpimleri beş ” kartopu ” ( polistiren topları) atılır . Her atıştan sonraişaretçilerine sıfırlayın. Puanyüksek miktarı ile her oyuncunun skoru kayıt veoyuncuyu tutmakoyunu kazanır .
Kartopları Röle Yarış

Mark başlangıç ​​ve bitiş hatları yaklaşık 10 metre uzakta . Bitiş çizgisinde pamuk topları bir kutu yerleştirin . Her oyuncusuna saman vermek vebaşlangıç ​​çizgisinde her oyuncunun önünde siyah inşaat bir kağıt yerleştirin. Derken , ” Race , “oyuncular ” kartopu ” (pamuk topları ) vekutusuna yarış ve samanaltına bir emmek gerekir . Onlar geri kağıda gitmek vekağıt üzerinde” kartopu ” yere sahip . Oyununamacı, bir kardan adam gibi görünen bir çizgi kağıdın üzerine üç ” kartopu ” almak içinilk oyuncu olmaktır . Bir oyuncu düşerse ” kartopu , ” o sadece onun saman kullanarak onu almak gerekir . Onun kağıt üzerinde üç ” kartopu ” içinilk oyuncuoyunu kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın