Nasıl GTA için 3D Mods yapabilir : San Andreas

Tadilat bilgisayar oyunları oyuncular arasında giderek yaygınlaşan bir geçmiş zaman? . Birçok oyun bağımsız değişiklikler içinpotansiyeline sahip olsa da , mod içinen popüler oyunları” kum kutusu ” vardır Bu tür” Grand Theft Auto ” gibi başlıkları , serisi. 3 -D modeli oluşturma zor ve zaman alıcı bir süreç olabilir , ama aynı zamanda tatmin edici olabilir . ” : San Andreas Grand Theft Auto ” için modeli oluşturma yöntemi çok daha basit , ama aynı zamanda
Daha çok göster 3B Studios Max
KAM Script ( GTA modelleri ve dokular bir koleksiyon )
ihtiyacınız olacak bazı incelik ve patience.Things gerektirir talimatlarModel
1

Open 3D Studios hazırlanması
. ” Dosya” ve ” Import ” KAM komut dosyası . Bu doğrudan bir dönüşüm olacak , bu yüzden ” Ctrl + A ” tuşuna basın , daha sonra” Alt ” tutarakörgü kaldırın anahtar ve örgü üzerine tıklayarak . Basın”Sil ” İstenilen örgü bırakarak ,orijinal Boneset kaldırmak için anahtar
2

Import ” GTA : San Andreas ” bir model . ve ,” Döndür ” kullanarak ve ” Move ” komutları , ” GTA ” danmodeli ile örgü uyum kesin . Bu kadar kesin mümkün olacak aksi takdirdenihai ürün ile birçok teknik sorunlar olacaktır gerekir .
3

mükemmel modelleri hizalayın . Sen kesin konumlandırma elde etmek için bakış açıları arasındaki bakış açılarını geçmek gerekir . Sağ” ViewPort’un ” üzerine tıklayın Bu tür ” Perspektif ” olarak , isim ve başka bir görünüm seçin .

” Pivot Position ” Reset ve ” Dönme ” 0.0 için 0.0 ; 0.0.To Bunu başarmak ,” Hiyerarşi Masası” na gidip ve modelinizi seçin, sonra tıklayın ” Sadece Pivot ayarlayın. ”
4

Sağ” ViewPort’un ” üzerine tıklayın “Taşı” yanındakikare seçmek için ve ” X “değerler değişebilir ” Y ” ve ” Z ” 0 . ile bu işlemi tekrarlayın ” Rotasyonda . ” ” Sadece Pivot ayarlayın ” bırakın tekrar üzerine tıklayarak ve” Utilities ” gidin tarafından sekmesi . Kendi modelinizi seçin ve ardından ” , XForm Reset ” tuşuna basın ardından ” Seçilmiş sıfırlayın. ”
ArmaModel
5

derili karakteri , sen doğrudan ithalmodelini tıklatın ” San Andreas , ” ve ” Düzenlenebilir Mesh ” gidin ” Değiştirici ” in sekmesi . ” Tamam ” ı seçin diyalog kutusu göründüğünde . ” Vertex Mode ” git ” Menü” vebütün örgü seçin . Bu ” nokta “verticles , ya daneden olacaktır Tüm kırmızı görünür .
6.

” Ekle” gidin seçeneği vemenüsü altında kendi modelinizi seçin ” Edit Geometry . ” Yine, ” Tamam ” seçeneğini seçin iletişim . Şimdi” Delete ” tuşuna basın anahtar veorijinal tenli yaya modeli silinecektir . Şimdi sadece üzerindeiskelet ile model göreceksiniz . Çıkmak” Ekle” tekrar tıklayarak ve ardından ” Vertex Mode . ” bırakın
7

işinizi inceleyin ve emin olun her şey istediğiniz gibi yapmak tarafından fonksiyonu. Vücudunuza dikkat edin ve hiçbir şey bu pixellation veya bozuk veri olaraktransferi , yanlış gitti emin olun . Şu an itibariyle ,model teknik tamamlandı . Eğerhareket programlama elde etmek için başka bir model kullanılan beri Ancak, sizin modeliyeni bir karakterözgün model olarakaynı vücut tipi yok gibi , hataların ve nedenaynı şekilde , hareket etmeye çalışacaktır . Senverticles manipüle ederek karakterinhareketini düzeltmek gerekir .
8.

” Verticles “seçeneğini tıklayın ” Skin Modifier ” dan menüsü. Sorunlu alanlar eklemler ve bukalça veyauyluk gibi hareketin merkezleri olma eğilimindedir . Bu örnek için ,uyluk odaklanın. ” , Sol uyluk “kontrol gitmek seçilen ” Yan Menü . ” Sarı işaretlisol uyluk oluşturan verticles , bir sürü olacaktır . Böylesağ uyluk ait verticles orada olmamalı nokta da olduğunu fark edecektir . Eğer sol uyluk taşımak ve benzeraynı zamanda doğru hareket olamaz çünkü bu , potansiyel bir aksaklık olduğunu. Bu kötü niyetli verticles seçin vesağ uyluk onları yeniden atayabilirsiniz . Kol ve gövde gibi sorun alanları için özel bir dikkat ,vücudungeri kalanı için bu işlemi tekrarlayın .
9.

” için modelinizi İhracat GTA ” oyun dosyası . Bunu yapmak için,” DFF IO ” açık Kam Scripts (gene , buyaya modeli olacak ) . ” Model ” üzerine tıklayın sadece , ve” DFF IO ” in diyalog , ” : San Andreas GTA ” seçiniz model içinhedef olarak . ” Atla COL ” seçiniz ve sonra tıklayın ” Bones /Skin İhracat . ” Hedef klasör ” Models ” seçiniz Lütfen ” GTA ” in program dosyaları , ve buoyuna doğrudan ithal edilecek .

Categories:

Bir cevap yazın