Tablo disk iteleme yılında Puan tutun nasıl

iteleme ” shovelboard , ” eski İngiltere’den bir oyun soyundan olduğunu vekapalı versiyonu uzun bir tahta masa üzerinde oynanır . Denilen başka varyantı , ” sjoelbak , “Hollanda’da oynanır . Puanlama puanparçaları sona yere bağlı olarak , belirgin bir tahta veya masa boyunca kayma göndermek için – ” ağırlıklar ” olarak adlandırılan -oyunun tüm sürümleri , oyuncular düz yuvarlak parçaları sok . Kapalı hokeyinde yılında ,oyun yüzeyinden 12 ila 22 metre uzunluğunda bir şey olabilir . Oldukçaağırlıklar uzun
ihtiyacınız olacak easily.Things kaymasına izin vermek için parlatılmış olmalıdır , oyuncu başına cilalı ahşap masa
4 ağırlıklar ( metal diskler)
<
Şerit metre Tebeşir
Oyunu 6 metreuzak ucundan ,masada bir tebeşir çizgi çizin

1
oyna
br > Daha Talimatları göster . Bu” faul çizgisi ” dir. 12 inçmasanınucunda bir çizgi çizin . Bu” ikili ” ya da ” iki – nokta çizgi . ” Bir satır tablonun uzak ucundan 6 inç çizin. Bu” Trey ” ya da ” üç – noktalı çizgi . ”
2

ilk turda ya da için oyunsırasını belirlemek için yazı tura olduğunu ” sonunda . ” Bir dönüş almak içinmasanınyakınında kenarında bir oyun ağırlığını dengeleyecek . Bu uzaya çıkacak şekildeoyun ağırlığı parçasıtablonun kenarına çıkıntı olmalıdır.
3

o kadar kayar göndermek içinelinavuç içi ileoyun ağırlığınınçıkıntılı kenar Strike tablo . Tüm oyuncular kendi ağırlıklarının her dört oynamıştır kadar bu iş sırayla. Oyuncular bir sürgülü ağırlığı ile rakiplerinin parçaları grev ve tamamen oyun dışında hattamasadan onları öldürmek olabilir izin verilir .
4.

tamamenfaul çizgisini değil herhangi bir ağırlık kaldırın . Bu ağırlıkoyununsonraki turda ya da ” sonuna ” kadar oyun dışında kalır. Benzer şekilde,tablonunsonuna overshoots veyere düşer herhangi bir kilo oyun dışında olduğunu ve puan olamaz. Tümağırlıklar oynanan edildiğinde
5

yeni bir tur ya da ” son” başlayın. Önceki ” sonunda ” kazananbir sonraki turu başlar .Oyuncuların tüm ağırlıklarını oynamıştır zaman
Puanlama
6

her ” son” ningalibi belirleyin . Birincisi olan ağırlığıkurulukadar sonuna yakın biroyuncu. Kazananoyunun bu özel ” end” puantek oyuncudur. Onun en yakın rakibi ötesinde yalankazananın ağırlıkları herhangi de puan kazanabilirsiniz . Bir rakip tarafından – uzaklaşmıştır kikazananın ağırlıkları herhangi skor uygun değildir . Bu puan verilebilecek için .
7.

Ödülü dört puan uygun bir ağırlık , bir ” askı ” ya da ” nakliyeci , ” eğer bir kazanan anlamına gelir bir ve dört ağırlıkları arasında olabilir demektir ki çıkıntılar tablonunuzak kenarı. Bir kilo sarkan ise hemen açık olmadığı hallerde , yavaşça sözağırlığınınkenarında başka bir ağırlıkdüz yüzünü basın . Sözağırlığınınkarşı kenar yukarı kaldırırsa , o sarkan sayılır .
8.

Ödülü tamüç noktalı çizgiyi geçti ama geçmiş uygun ağırlığa üç puan sarkan değil tablo . Bu ağırlığın herhangi bir parçası , ya da dokunaklı,üç sayı çizgisinin üzerinde ise tamiki nokta çizgisini geçti uygun bir ağırlığa sadece iki puan puanları.
9.

Ödülü iki puan ancak tamüç noktalı çizgiyi geçmedi . Bu ağırlığın herhangi bir bölümü üzerinde , ya da dokunaklı,iki – nokta çizgi , bu puanları sadece bir puan . Ise
10

Ödülü tamamenfaul çizgisini geçti ama geçmiş uygun bir ağırlık bir nokta vardır tamiki nokta çizgisini geçti değil .
11 her oyuncunun puanları takip edin

. Bir iki oyuncu oyun , 11 puana ulaşanilkgenel kazanır . Çift ( iki takım) oynarken ise , 21 puana ulaşanilk takımgenel kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın