Öğreticiler & Akrilik ile Soyut Resim üzerinde Teknikleri

Soyut sanat yeni bir yol ya da” sanat duygusu “” sanat fikir ” ifade etmek için her işgücüne odaklanan modern ve post – modern sanat şeklidir . Soyut sanat Çağdaşları ” bitmemiş ” sanat olarak gördüğünü empresyonizm dahil sanat hareketleri önceki radikal bir kopuş oldu ; ekspresyonizm daha stilize ve empresyonizm daha hayata daha sadıktı ; ve iki boyutta içine üç boyutlu nesneleri zorla kübizm . Birinci Dünya Savaşı sırasında etrafında ,Rus sanatçı Vasily Kandinsky nesnel gerçekliği temsil etmek için bir girişim ile kırdı ve denilen sanatın bir tür icat ” soyut dışavurumculuk . ” Yağlar Ve Akrilikler dahil

tüm resimler , soyutlamaların tabakalar halinde inşa ve bu yapımında kullanılan teknikler , petrol ve akrilik hemen hemen özdeştir. Yağlı boya keten yağı ile doğal ve yapay oluşan pigmentler birleştirir. Yağlar geleneksel olarak çok yavaş terebentin ve kuru ile inceltilmiş . Akrilik boyalar bir akrilik polimer emülsiyon içindeki aynı veya benzer pigmentler birleştirir. Onlar çok hızlı bir şekilde su ve kuru ile inceltilmiş . Her iki ortamlar kalınlaşmış veya inceltilmiş ve daha fazla veya daha az opak yapılabilir. Sanatçılar iki ortamlar ile aynı fırçalar , bıçaklar , felç ve teknik fikirleri kullanın .
Painterly Tekniği

soyut sanatınteknikleri temsili sanatında kullanılanteknikleri aynıdır . Genellikle sanat , teknikleri bu repertuarı kullanmak için bir sanatçınınyeteneği Yapılan sanatçılar acemiler daha resimsel olan “painterly . ” Denir. En başarılı Soyutlamacıların sık başarılı realistler ve ressam olarak başlar . Genel olarak, bir boya zıt ışık ve çıplak bir desteğe ( bir tuval , kontrplak, Masonite ya da birkaç diğer malzemeler de olabilir) bir geometrik desen oluşan koyu şekilleri ile başlar. Bu şekiller sonraki katmanlar derinlik , ayrıntı ve renk kazanırlar. Tuval Alanları sonra boya veya sırların çözümler inceltilmiş yıkar , ile kaplıdır . Akrilik resim , yıkar saydam polimer jel içerir . Örneğin bir temsili resim , bir göz , bir veya daha fazla sırlar uygulayarak ışık parlaklık ve yansıtmak için görünmesini yapılabilir . Soyut sanat , bu teknik bir göz gerekmez . Soyutlamalar tekniği vurgulamak yerine, sadece onu istihdam . Sırlar , yıkar ve diğer süsleme hızlı akrilik yağ daha kuru beri , en Soyutlamacıların şimdi akrilik çalışması .
Kompozisyon ve renk

soyutlama olarak, kompozisyon kendi içinde bir sonu ve renk kendi içinde bir sonudur . New York merkezli soyutlama biri yüzyılın ortalarında okul RenkOkulu denirdi . Bu renk resimlerindeilk muhtemelen Mark Rothko , 2007 yılında 72.840.000 $ için satılan ve aslında tuval üzerine resmedilmiş ama sadece de akrilik boyalı olabilirdi ” Beyaz Merkez ” idi . Resimsel tekniği Rothko tüm petrol ve akrilik hem de aynı işleri görüntülenir . Boyama ortasında bir beyaz dikdörtgen olan üç büyük dikdörtgenler oluşmaktadır. Bitmiş resim için daha önemli Rothko bir tuval desteği kullandı. Tuval sert bir doku olduğundan, boya bu desteğin düşük noktalar daha yükseğe daha kolay yapışır. Tüm sanatçılar tuvalkaba doku istismar , veya ne zamanboyama talepleri , masonite buzlu yumuşak doku .
Doku

Amerikan Soyutlamacı Jackson Pollock oldu mükemmel bir temsiliyet ” modernizm düşmanı , ” Thomas Hart Benton altında çalışmış ve dokusunu keşfetmek onun en iyi yıl geçirdi ressam . Pollack bir zemin üzerine tuval üzerine esnetilmemiş parçaları koydu ve tüm bunların üzerinenalburdan emaye damladı . Bu eserler genellikle Pollock ” damla resim ” ve o ya da iş için geçerli olmayabilir bunları oluşturmak için kullanılanteknikler denir . Pollack üç boyutlu soyut katmanları kurmak için çalışıyordu . O ata biner ve baskıntuval etrafında ve boya açık kutular içine sopa ve fırça daldırma . Bazen , fırçanın kıl dışına boya damlatılır . Bazen okolu kapalı boya damladı . Bazen onun bileğinde bir twist ileboya kapalı flicked . Onun emaye yağ bazlı edildi . Bugün muhtemelen akrilik minesini kullanmak istiyorsunuz .

Categories:

Bir cevap yazın