Dikkat Dizisi Oyunları

Dikkat süresi , veya dikkat dağıtıcı kaçınarak bir görev üzerinde duruldu kalmakyeteneği , önemli bir beceridir . Sınırlı bir dikkat süresi olumsuz , öğrenmek bilgi göstermek ve anlamlı faaliyetlerde bir kişinin yeteneğini etkileyebilir . Neyse ki , konsantrasyonbeceri bilemek ve dikkat bir oyun gibi bir ortamda çalışkan uygulama yoluyla yayılan geliştirmek için yollar vardır . Memory Puzzle

bellekte nesnelerin bir desen tutan ve nesnelerin başka bir dizi ile yeniden yaratmagörevi onun dikkatini sürdürmek ve bir görev boyunca takip etmek bir kişi için güçlü bir motivasyon sağlar. Böyle paralar bir grup , bir tangram bulmaca veya kesip inşaat kurulu parçaları gibi nesnelerin sırasını düzenlemek veoyuncu zaman belirli bir miktar için bu model bakmak için izin . ( Beş saniyede bir bulmacanınkarmaşıklığına bağlı olarak , başlamak için iyi bir yer olabilir . ) Sonraki , kağıt veya karton parçası ilenesneleri kapsayacak veoyuncu kısa süredeaynı kalıp içine nesneler aynı bir kümesini düzenlemek zorunda . Düzenlemeler daha karmaşık hale geldikçe ,oyuncu uzun ve daha uzun montaj sürecinde yoğun bir konsantrasyon tutmak mümkün olacaktır .

Kelime arama ve benzer faaliyetleri Aradığınız
Hız ” Waldo Nerede ? ” için onlar görsel arama için metodik ve detay odaklı yaklaşım gerektirir , çünkü mükemmel dikkat açıklıklı inşaatçılar vardır . Etkinlik sayfa hazırlamak vegizli nesne veya görüntüyü bulmak içinoyuncu yarış var. En başarılı buluntular vardır kim takip edin , beş ya da 10 tur sonra bir kazanan ilan . Baskı unsuru ekleyerek zihinsel mevcut kalmak içinçalar zorlayarak , ve bir zafer ile ödüllendirme sürekli konsantrasyonu ,etkinlik daha acil hale getiriyor .
Gecikmeli Reaksiyon

odaklanmak için bir yetersizlik sabırsızlık ve hatta pervasız davranışı olarak kendini tezahür edebilir . Gecikmiş ve kasıtlı tepki ödüllendiren bir oyun bu dürtüsel eğilimleri karşı . Oyuncu ile birlikte bir dövmek için ellerini çırp . Eğer alkışlar durdurduğunuzda , o 10 daha fazla vuruş için devam ve daha sonra bir kelime bağırma ya da saçma bir sesi yapmak gerekir . Daha zorlu bir oyun için , onu da alkışlar durdurmak ve bağırıyor önce kafasındakivuruş saymak için onu sormak var . O sessiz sayma odaklanarak komik bir patlama yapmakarzusu kontrol etmelidir . Oyuncu mücadele ederse , atlama ve hatta bir trambolin üzerinde zıplatarak onusayım yapalım . Aerobik egzersiz bir patlama gerginliği ve konsantrasyonu artırmak içinbeyne oksijen gönderir .
Deli Hikaye Anlatma

Tuning dikkatini dağıtan dikkat edilmesi öğrenme önemli bir parçasıdır günlük senaryolar . Eğer (ve diğer insanların mümkünse ) onu rahatsız etmek için her türlü çabayı iken bu tür Little Red Riding Hood gibi basit , iyi bilinen bir hikaye anlatmak içinöğrenciye sor . Potansiyel dikkat dağıtıcı , soruları bağırıyor atlama ve havayı dövüyordu , hattaoyuncuyu alay ve gıdıklama içerir . Oyuncu odaklı kalmak ve dikkat dağıtıcı yanıt vermedenözetsonuna ulaşmak eğer , alkış bir tur ile onu ödüllendirmek .

Categories:

Bir cevap yazın