Püskürme II Kurallar

Ultimate Püskürme veya Patlama II , iki veya daha fazla yetişkinler için tasarlanmış bir Hasbro oyunudur . Bu bir takım oyunu olduğunu ve kasıtlı olarak Hasbro tarafından açıklanan ” haksız . ” Oyun üç farklı mermi içerir . İlk görünmeyen bir kart maç hedef cevapları tahmin içerir . İkinci hedef sözcükleri verildiğinde oyuncularınkonuyu sanırım bir ters yuvarlak içerir . Üçüncü tur ekibicevaplar doğru aldığı üzerinde bahis içerir . Oyun Kurulum

Patlama II oynamak içinoyuncular iki gruba ayrılır olmalı ve her iki takımoyun tahtasınınbaşında kendi belirteçleri yerleştirmek için vardır . Her takım altı Püskürme kartları seçin veyönetim kuruludışında kenarında koyun gerekir. Kartların bu çizginin altında , takımlar altı ReverseBurst kartları koymalısın . Sonra , ekipleri sekiz Püskürme kartları seçmeliyim veMücadelesi zarfın içine koyun gerekir. Örtmekkurulumerkezinde gider .
Yuvarlakilk takım up 1

Birisiscorekeeper bir Püskürme kartı ve ellerini onu seçer . İlk turda başlangıç ​​değildirekibinden bir scorekeeperzamanlayıcı çevirir vekonuyu dışarı çağırır. Ilk takım onlarkartındalistesinde olabileceğini düşündüğünüz kelimeleri sesleniyor . Ilk takım doğru bir kelime tahmin gibi ,scorekeeper onu denetler . Zamanlayıcı bittiğinde ,scorekeeper ,ilk takım cevapsız tümkelimeleri okur doğru tahminlerdesayısını hesaplar ve o numaraya görebelirteç ileri taşır .Ikinci takım oynar gibi

roller ters yuvarlak . Altı Püskürme kartlar bitene kadaroyun bu şekilde devam eder .
ReverseBurst Round 2

yuvarlak , ikinci gidersetakım için bir Scorekeeper alır ilk dönüş . Scorekeeperzamanlayıcı döndürür vekarttakiilk hedef cevabı okur . Ilk takımkonu kelimenin ne olduğunu tahmin etmeye çalışır ve çok zor ise , onlar başka bir hedef cevap isteyebilir . Sayaç bitmeden öncekonu cevabı tahmin ise, bu dönüş içintakımın puanı 10 ile verilen hedef cevaplarınsayısının çıkarılmasıyla hesaplanır .Belirteç birçok alanlarda vediğer takımın sizde olduğunu taşınır .
< Br > kaybediyortakım yuvarlak Bunun için
Yuvarlak 3

başlar. Kazanan takım kısmenMücadelesi zarfın dışında bir kart bu yüzden sadecekonu kelime görülebilir ve zaman biterse önce onlar tahmin edebilirsiniz sanırım kaç hedef cevaplar üzerindekaybeden takım bahisleri kayar. Kazanan takımcevapların tahmin edebilmek için iddia ederekteklifini yükseltebilir . Oyun başlar ve her ekip onlar üzerinde bahissayısını vurursa , kendi belirteçleri birçok alanlarda olduğu taşınır . Onlar başarısız olursa ,rakip takımın belirteç birçok alanlarda ileriye taşınır . Sonunda ,yönetim kurulu boyuncatakım belirteç uzakoyunu kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın