Çince & Arasındaki Fark Japon Kavanozlar

Japon ve Çin porselenlerininticareti18. yüzyılın başlarında başladı. Çin ve Japon seramik ve seramik Fransa’da özellikle popüler oldu . Insanların oturma odası ve salonlardaeserlerini görüntülemek için bir statü sembolü haline geldi . Çin ve Japon seramik Bu kabaran popülerlik evlerindestilleri karıştırma birçok koleksiyoncular yol açtı. Modern toplayıcı doğru satın alma ve görüntü sağlamak amacıyla , her ülkenin seramiközelliklerini tanımak edebilmek için önemlidir . Jant

kavanoz Çince veya Japonca kökenli olup olmadığını ayırt etmek içinen anlamlı yollarından biriparçasınınjantlar ve sınırları incelemektir . Çin tarzında ,sınır tipikRuyi şekilde dekore edilmiştir : genişliği yaklaşık bir inç renkli , dekoratif bir sınır . Japon tarzı böyle karmaşık bir sınır yoktur . Bunun yerineJapon tarzı kırmızımsı kahverengi , yeşil veya mavi ince bir dairesel model bulunmaktadır .
İç

Çin ve Japon seramik iş arasında bir başka çarpıcı fark , özellikle de kavanoz ve vazolar ,parçanıniçini inceleyerek bulunabilir . İlk olarak, doku farklılıklar vardır. Japon tarzı bir portakal kabuğu gibi bir doku isterkenÇin tarzındadoku , tamamen pürüzsüz . İkinci olarak, parçaların iç kullanılan renk farklılıkları bulunmaktadır. Japon tarzı lacivert , koyu , sarı, gri veya yeşil .
İşaretleri

Porselen ve seramik kullanır iseÇin tarzı , hemen hemen her zaman renkli turkuaz Japonya ve Çin’den gelenusta veyadistribütör ya tarafından bir şekilde işaretlenmiştir. Koleksiyonerler hemen hemen her zaman kendi parçası üzerindeiz bulmak mümkün , ama bunu tercüme zorluk var. Haklı , yalnız Çin porselen için kullanılan 1.500 bilinen işaretleri üzerinde olduğu gibi . Ancak,markanınözellikleri menşe ülkenin bir göstergesi olabilir . Çin işaretleri genellikleaynı boyutta karakter bir çift sayı var . Japon işaretleri genellikle farklı boyutlarda ve renklerde karakterlerin tek numaraları ile daha düzensizdir .

Cilası Japon ve Çin porselen karakterizemineleme teknikleri Çin’de icat edildi . Çin nedeniyle Japonya’ya bir ticaret kısıtlaması emaye malzeme için özel erişim vardı ; Ancak , iki yüzyıl ÇinJaponları minelemenin başladıktan sonra bunu yapmaya başladı . Bunlar çok farklı emaye teknikleri geliştirmek , ona sivrildi . Bir finish.The Ginbari tekniği daha parlak, daha saydam emayelerin kullanır gibiherif tam bir teknik kahverengi bir ağaç kabuğu dokusunu kullanır . Akasuke teknik bittiğinde kırmızı renkte sonuçları şeffaf bir minesini kullanır .

Categories:

Bir cevap yazın