Game Boy Advance Hileleri için Zelda 2Efsanesi

” The Legend of Zelda : LinkMacera ” ( aynı zamanda ” Zelda 2Legend ” olarak bilinir)Game Boy Advance için bir Nintendo Entertainment System klasik doğrudan bir bağlantı noktası olduğunu ; Buoyuncunun avantajı için yararlanılabilir beriNES döneminden birçok diğer oyunlar gibi , oyuncular tarafındanoyun keşfedilen birçok hataları ” hileler ” olarak tanındı . ” Zelda 2″ NES sürümünden Hileleri ve hatalarGame Boy Advance tamamen bozulmadan kalır . Bazı fayans üzerinde adım ,harita ekranını geçme, süre

Otomatik Encounters kaçınmak link önce belirli bir alanı karşılaşma olur bunların ötesinde geçebilir – bir dolaşıp düşman simgesine dokunarakbenzer şekilde bir karşılaşma başlatır . Bir düşman simge Bağlantı içine çalışır gibiotomatik karşılaşma kiremit gibiaynı alana adım ise Link yerinedöşemesinin otomatik karşılaşma dahadüşmanla karşı karşıya gelecek . Daha sonra , tamamen atlayarak , herhangi bir yönealan karşılaşma kiremit adım atabilirsiniz . Link (son alarak ölümcül bir darbe alırsa
Fatal Hit

Survive bir ekranınkenarına yanındaki vedarbesonraki alana onu bayıltır onun canının ) , o ölmeyecek . Deneyim için düşman mücadele , bu aksaklık istismar yardımcı olabilir .
Bir anahtar , Link özelliği olmayan kilitli bir kapı atlamak için

Without a Key Kilitli Gate Pass Through sadece bir peri dönüşürken sonra bir kapıdan geçebilir .
sihirli Yedek şişe

sihirli dolum şişe ile bir hilemiktarını maksimize , bir büyü kullanımı için izin MP sihirli bir şişe tarafından doldurulmuş . Sihirli göstergesi sihirli bir şişe toplayıp sonra yavaş yavaş doldurur yanagöstergesi doldurur gibi , bir büyü kullanılabilir; Bu süre içinde bir büyü kullanarak -göstergesi tamamen doldurur önce – MP tüketmek neden olur, ancakMP göstergesi çünküsihirli şişe dolum devam
Warping
< . yan kaydırma bölümleri boyunca p> , bazen seviyesi düzeni bağlantı ekranın en üstündeki durum göstergeleri üzerinde atlama olasılığı sağlar. Istatistikler üstünde atlama ve bir tarafına hareket ederken ,peri büyü kullanarak , ( Bağlantı bir delikten düşmeye görünen ) bir çözgü aksaklık olur . Bağlantıaynı odada bir kale veya arkaüstünde , başka bir odada yeniden olabilir . Bu aksaklık kullanırken ,” Up ” düğmesini tutarak .
Link’in İkinci Görev
< br atla kalıcı o bir kalenin girişindekiasansör etrafında yeniden belirmesidurumunda sıkışmış getting Linki önler bir dosya adıoyun, ikinci arayışında başlamak için neden olarak >

” Zelda ” girme .

Bir cevap yazın