PokeStarter içinde Digimon için Pokemon değiştirme nasıl

Pokemon serisi dünya çapında yaklaşık $ 16000000000 kazanmıştır. Yerde ellerindenserisinin hayranları Pokemon oluşturun . Bir geniş Pokemon add-on” PokeStarter ” dir Enterbrain adlı için genişleme paketi ” RPG Maker XP . ” ” PokeStarter ” ” RPG Maker XP” ile kendi bilgisayar oyunu oluşturarak kullanıcılara sunuyor Tümgrafikler , sesler , ve kodları kendi oyun işleyen Pokemon eklemek gerekiyordu. Ancak, daha fazla teknoloji meraklısı Digimon isteniyorsa,” PokeStarter ” paket budahil karşılamak için değiştirilebilir ” digi canavarlar . ” Daha Fazla Talimatları
göster

PokeStarter
Digimon sprite ile
RPG Maker XP ihtiyacınız olacak şeyler 1

“Başlat ” ve ardından ” Bilgisayarım “. Lütfen ” RPG Maker XP” gidin Yükleme klasörü ve çift tıklatın .
2

” PokeStarter ” üzerine çift tıklayın klasörü .
3

” Graphics” üzerine çift tıklayın klasör. ” Grafik ” inside klasör 14 klasör vardır . Siz ” Battlers ” çalışma olacak ve ” Simgeler . ”
4

” Battlers ” çift tıklayın klasör. Burada 493 Pokemon görüntülerini bulacaksınız . Karakter seçildiğinde göstermek Ön görünüm , geri görünüm ,karakter seçildiğinde göstermek aydınlık bir ön görünüm ve parlak ışık geri görünüm : dört493 Pokemon her biri için farklı görüntüler vardır . Tüm görüntülerPokemon görüntüleri ile
5

ilerleyin .Pokemonsola bakan göstermek ve bir Digimon ile değiştirmek istediğinizPokemon bulabilirsiniz . Yetkisi ve hareket Digimon yerine eşdeğer bir Pokemon seçin . Değiştirmek istediğinizPokemon içindört görüntülerindosya isimlerini not alın . EğerDigimon ElDradimon ilePokemon Venusaur değiştirmek istiyorsanız Örneğin , sendört Venusaur görüntü dosya adlarını not alırdı: ” 003.png ” ( önden görünüm ) , ” 003b.png ” ( arka görünümü ) , ” 003s.png ” ” 003sb.png ” ( önden görünüm seçilmiş) ve (arka görünümü seçili ) .
6

gezinin Digimon sprite içerenklasöre . Digimon sprite sahibi bir oyun veya ROM’dan yırtık veyaInternet Digimon forumlarda veya görsel aramalarda indirebilirsiniz . Oyun içinde istediğinizDigimon bulun ve değiştirmek istediğinizPokemon dosya adları içindosyaları yeniden adlandırın . Örneğin, ileriye dönük ElDradimon bir sprite bulun ” , Yeni isim ver ” seçeneğini seçin ,resmin üzerine sağ tıklayın yazın ve ” 003.png . ” Bir ElDradimon bir sprite , arka görünümü , ” 003b.png , ” yeniden adlandırmak ElDradimon bir sprite , ön görünüm ” , 003s.png ” , seçilmiş ve ElDradimon bir sprite , seçili arka görünüm, ” 003sb.png . ”
7

” Ctrl ” tuşunu basılı tutun klavyenizdeki tuş ve adınıdört dosyaların üzerine tıklayın . Bu onları seçecektir . Hala” Ctrl ” tuşuna basılı tutarak tuşuna basın” C ” dosyaları kopyalamak için tuşuna basın.
8.

geri gider” Battlers ” için klasör. “Ctrl ” ve ” V ” ” Battlers ” içineyeniden adlandırılmış dosyaları yapıştırmak içinaynı anda klasör. Varolan dosyaları değiştirmek isteyip istemediğiniz soran bir mesaj görünecektir . Tıklayarak onaylayın “Evet . ” Bu dört Pokemon görüntüler şimdi Digimon görüntüleri değiştirilir .
9.

” Simgeler ” gidin klasör. ” Simgeler” çift – tıklayın klasör. Pokemon bulun sadece” Battlers ” bir Digimon ile değiştirilir klasör. Sadece bir görüntü olacaktır . Örneğin,Venusaur görüntüyü bulun ” icon003.png . ” Adını not alın .
10. Digimon sprite sizin klasörüne dönün

. O yeriniPokemondosya adı ile oyunda istediğinizdigimon bir simge yeniden adlandırın. Örneğin, ” icon003.png . ” , ElDradimon bir simge bir görüntü yeniden adlandırmak Daha sonra ” Ctrl ” tuşuna ve “C” görüntü kopyalamak için .
11 geri” Simgeler ” gidin

Klasör ve basın ” Ctrl ” ve ” V ” Aynı andaadını simge görüntüsünü yapıştırmak için . “Evet ” i tıklayın Eğervarolan dosyanın üzerine yazmak isteyip istemediğiniz sorulduğunda . Artık başarılı bir Digimon olan bir Pokemon yerini almış . Bir sonraki ” RPG Maker XP , ” sizin oyun dosyasını açtığınızda Digimon görünecektir .

Categories:

Bir cevap yazın