Dungeons & Basit Kurallar Dragons

Dungeons & Dragons bir oyuncu almak isteyebilirsinizbirçok farklı eylemleri ele için çok özel kurallar vardır . Çekirdek kural , ancak oldukça basittir . D & D tüm ruloları bir tek 20 – taraflı kalıp haddelemesonucuna dayalı , yanid20 zar mekanik kullanır . Bu, tüm mücadele , beceri testleri ve tasarrufu atar için geçerlidir . Rulonunsonucurulo için ne bağlı olarak , diğer faktörler tarafından değiştirilmiş olur . ( Düzenleyiciler öncesi) 20 Bir rulo doğal bir 20 veya kritik bir vuruş denir . Kritik bir vuruş olursa olsunhedef sayı ne , bir anlık başarı . Kurallar , daha kapsamlı , ama yine de basitleştirilmiş sürümü için ,Hızlı Başlangıç ​​Kuralları. Savaşta

ofans , karakterler d20 rulo için , ilgili bir beceri dayalı bir değiştirici , ekleyin. Temel silah atak için, bu kuvvet değiştirici olup . Güçler için ,ilgili değiştirici için açıklamasını kontrol edin. Bu sayı (rulo artı modifiye edici) , bir hedef dizi ile karşılaştırılır. Çoğu saldırılar için bu zırh sınıfı olacak . Büyü ve diğer güçler için, metanet , irade veya refleks olabilir . Oyuncu haddelenmişsayıhedefsayısından daha yüksek ise , ooyuncu başarılı ve hasarı rulo alır sahiptir . Her silah ve güç rulo gerekenkalıp ( ya da zar ) sayısını ve boyutunu belirleyecektir . Sonuçhedefin Hit Noktası toplam çıkarılır .
Taşı , Minor , Standart

mücadele sırasında , her karakter üç eylemleri , her birini alabiliraşağıdaki kategoriler : hareket , küçük ve standart . Bir hareket bir eylem sizin hız için karakter kareler bir dizi taşımak anlamına gelir . Koşu ve şarj belirli kurallara diğer hareket eylemlerdir . Küçük bir eylem , bir tatar yayı yüklenirken bir iksir dışarı alarak , ya da bir mum ışığı olabilir . Standart bir eylem tüm saldırılar ve yetkilerini ( aksielektrikler açıklamasında belirtilmediği sürece ) içerir . Bir oyuncu da iki hareket eylemleri veya iki küçük eylemler yapmak için tercih olabilir ve bir hareket bir eylem .
Beceri Testleri

D & D 17 karakter becerileri vardır . Bu becerilerkarakter o beceri vebeceri dayandığıyeteneğideğiştirici tren seçmiştir olmadığını dayalı bir puan var . Değiştiricikarakter kazanç seviyeleri ve yetenek puan olarak artmaya devam ederken eğitim beş puan ekler . Bir karakter bu becerileri birini kullanmak gerekiyor , o , bir d20 rulobeceri puanı ekler ve bir hedef sayıya bu sayıyı karşılaştırır . Hedef numaradungeonmaster tarafından ayarlanır vegörevinzorluk dayalı , artıDM hissedebilirsiniz herhangi bir çevresel faktörler alakalı .
Ölüm , Dying ve Tasarruf
Atar

sıfır canının düşürülmüş bir karakter ölmedi. O bilinçsiz ve ölüm önlemek için bir tasarruf atışı yapmak gerekir. Bir tasarruf atmak 10 hedef numarası vardır .Oyuncu 10 veya daha yüksek , o başarmıştır atarsa ​​. Bilinçsiz bir karakter o iyileşti ya dasavaş bitene kadar , hangisi önce edilebilir kadar tasarruf ölüme karşı her turda atar yapmaya devam etmelidir . Oyuncutasarruf atmak üç kez başarısız olursa , o zaman onun karakteri öldü. Ceset varsa Ölü karakterler bazı rahip büyü ve ritüeller ile dirilen edilebilir. Karakterler bazen tasarrufu büyü etkilerini sonuna kadar atış yapmak için gereklidir. O başarısız olursa tekrar deneyebilirsiniz zaman ,etki ,bir sonraki dönüş devam ediyor .

Categories:

Bir cevap yazın