ipuçları & Mortimer Beckett ve üzerinde Hileleri Time Paradox

” Mortimer Beckett veTime Paradox ” Mortimer Beckett serisininikinci oyunu. Amaç gizli nesneleri bulmak için değil, aynı zamanda bulmacalar içerir . Bu oyunda , Mortimerdünyayı yok etmeden önce bir süre portalı kapatmak için vardır . Amcasıportalı kapatmak için bir saatli bomba yarattı . Bombaportal içine çekilir , ve adet onlarca bölünür var . Mortimer onun misyonu gerçekleştirmek için bu dağınık parçaların hepsini bulmak zorundadır . Dişli Eğer bulmaknesneleri kullanmak zorunda , oyun nesneleri en gizli aksine

Shift arayın. Her öğe bir amaca hizmet eder . Bir çöp tenekesi kapağı bulursanız , bir çöp yerdeoyunda bir kapak bekliyor olabilir var . Kutu üzerindekikapağı koyarak Bir şey yapmak ve yakın kazanan hareket edecek . Ama, nasıl bu alanlarda buluyorsunuz ? Eğer bir alan üzerinde imleci ve bir vites görünüyorsa , bu o noktadabulunan öğelerden birini kullanmak zorunda kalıyoruz . Bu alanlaroyun boyunca gizlidir .
Bulmak için gerekenöğeler küçük parçalara bölündü olduğu bir Zamanda

One Konum arayın . Adetoyun dağılmış. Zamandan tasarruf iyice yerde hareket etmeden önce her bir yeri aramak için . Sen daha fazla parça var sadece yeni bir yere gidin . Ipucu düğmesini tıklatın . Başka bir parça Bulunduğunuz yerde varsa ,alan ışıltı olacaktır . Kalan herhangi bir parça yoksa , bir sonraki gitmek nereye hakkında bir ipucu elde edeceksiniz .
Çeşitli daha vardır

Sizin yerler Takip Edin oyun içinde sahneleri , ve her biri farklı bir konumda yer alır . Eğer bulmak zorundaöğeleri çok sayıda parçalara bölünür , unutmayın. Öğeler listenizde tüm görünmesine rağmen , onlarsahnedeki bütün değildir . Zorlandığınız ve bir parça bulamazsa , muhtemelen başka bir yere gitmek gerektiği anlamına gelir . Eğer bir yerde bir bulmacayı çözmek için gereken zamanlar olacak , ama bulmak ne başka bir yerde bir eksik parçasını bulmak orada yardımcı olacaktır .
Tricky Bulmacalar
için izleyin

Bulmacalaroyun boyunca gizlidir . Eğer ileriye taşımak için bunları çözmek için nasıl anlamaya var . Örneğin, kilitli bir kavanoz bir anahtarı almak gerekebilir . Eğer vazgeçmek ve başka bir şey için hareket olabilir . Ama daha sonra , sen açılmalıdır kilitli bir kapının rastlamak .

Anahtarı bulmak için nerede bir ipucu almazsınız . Sizkavanoza kilitlianahtarınyerini hatırlamak için kendi hafızasına güvenmek gerekir . Bunu bulduğunuzda,anahtarını almak için bulundu öğelerden birini kullanacağız . Eğerkavanozun içine almanın bir yolu varsa , o sizekavanozu açmak ya da kırmak için bir öğeyi bulana kadar oynamaya devam etmek zorunda kalıyoruz .

Bir cevap yazın