Risk Nasıl Oynanır : Küresel Tahakküm A Game

Riskklasik oyun 2 – oyuncu Risk ve Misyon Risk dahil olmak üzere çeşitli varyasyonları vardır . Küresel Domination Risk , oyuncularındünyayı ele geçirmek için girişimde bulunduğu zaman yoğun henüz tatmin edici bir oyun , sen 3-6 oyuncu
Risk oyunu ( oyun tahtası
ihtiyacınız olacaközgün ve en yaygın Risk game.Things olduğunu , bölge kartları, iki beyaz zar , üç kırmızı zar ve oyun adet )
1

açın ve kurmakoyun tahtası kurma
Daha Talimatları göster
.
Sayfa 2. Her oyuncu her oyuncu 4

bir renk seçmelisiniz bölge Shuffle kartları ve onlarıoyun tahtası
3

yakın aşağı bakacak şekilde yerleştirin

her oyuncu kendi başlangıç ​​birimlerini sayar seçtikleri renk
5

tümoyun parçaları alır . Bu üç oyuncu , dört oyuncu için 30 adet , beş , 25 ve altı için 20 için 35 başlangıç ​​birimleri her biri. Bu sayımlar birimlerin ( erkek sayısı ) değil, oyun parçalara bakın unutmayın; Erkeklerin farklı sayıda sembolize farklı oyun parçaları vardır . Risk bazı sürümleri Roma rakamlarınınşekiller oyun parçaları var , ve diğer sürümleri bir birimini temsil piyadeşekiller oyun parçaları var ; on birimlerini temsil eden beş birimleri ve topçu temsil süvari .
6

Her oyuncu ilk bir bölgeyi iddia kimin görmek için bir kalıp rulo . Yüksek rulo ilk gider , ve saat yönünde ilerler kurmak .
7.

ilk oyuncu da herhangi bir boş toprakları içine bir başlangıç ​​ünitesi koyarakilk toprakları ( ülke) iddia ediyor. Sonraki oyuncu daha sonra kendi seçtikleri bir bölge içine bir ünite yerleştirir . Bütün bölgeler iddia kadar bu devam eder . Oyuncular zaten kendi ünitesi dahil olmak üzere başka bir birim tarafından işgal edilmiş bir toprak talebinde bulunamaz .
8.

oyuncular zaten kontrol bir bölgeye bir başlangıç ​​ünitesi yerleştirerek sırayla alarak kendi toprakları güçlendirmek . Tüm başlangıç ​​tane yerleştirilene kadar takviye eder. Herhangi bir bölgeyi işgal edebilir birimlerininsayısında herhangi bir sınırlama yoktur; birimleri takviye sırasında eşit yayılması gerekmez .
9.

Oyuncular ilk oynar kim belirlemek için tekrar bir kalıp rulo .
sıranı alarak
10

her oyuncu her fırsatta başında ek takviye alır . Böylece 1-11 topraklarını kontrol Oyuncular , üç takviye almak 12-14 ülkelerle birlikte oyuncular üç takviye almak , 15-17 ülkelerle birlikte oyuncular beş takviye almak , ve . Eğer aldığınız kaç takviye belirlemek için , üç yaparak topraklarını bölmek ve aşağı yuvarlamak . Güney Amerika ve Avustralya için iki , Afrika için üç , Kuzey Amerika için beş , Avrupa’da beş ve Asya için yedi : tüm bir kıtayı kontrol Oyuncular ek takviye almak . Oyuncular ayrıca Eyalet kartları için takviye almak ; Bir oyuncuüstündeki tüm eşleştirme veya farklı görüntüleri ile üç Eyalet kartların bir dizi varsa , o ek takviye için onları çevirmek olabilir – dört bir kart seti herhangi bir oyuncu tarafından açıldığındailk kez , altısaniye zaman , dördüncü kez üçüncü kez sekiz ve 10 . Bundan sonra , ek takviyesayısını belirlemek için beşli tarafından güvenebilirsiniz . Sizin takviye
11

Yeri tüm toprakları içine . Isterseniz
12

Saldırı . Saldırmak zaman isteğe bağlıdır. Saldırmak için , bir bölge içinde en az iki adet olmalıdır. Bir birim her zamanhücum aşamasında geride kalmalıdır . Eğerbölgede daha fazla birim olsa bile , saldırmak için bir komşu ülkeye bir defada bir , iki veya üç erkek gönderebilirsiniz .
13savunma oyuncusu daha sonra savunmak için kaç adet seçer

, hangi sadece daha fazla birimtopraklarında olsa bile , bir defada bir veya iki olabilir .
14.

(saldırgan )kırmızı zar vedefansbeyaz zar kontrol eder. Her iki taraf , her birim saldıran ya da savunmak için bir kalıp rulo . Bir saldırganın üç birimleri ile saldıran varsa , hepsi üç kırmızı zar. Bir defans oyuncusu bir birim ile savunma ise , o sadece bir beyaz kalıp yuvarlanıyor. Tüm zar aynı anda alınır .
15

Hem siz vedefans birbirlerine karşı onları eşleştirerek , en yüksekten en düşüğe sırayla zar yerleştirin. İlkyüksek zar karşılaştırın -alt rulomasa oyunu bir savunma ya da atak birimi kaldırır . Sonraki en yüksek rulo karşılaştırın . Yine, alt rulo bir parça kaldırır. Bir beraberlik varsa ,defans her zaman kazanır vesaldırgankurulu bir hücum birimini çıkarmanız gerekir.
16 Tüm hayatta birimler kendi toprakları içine çekilmek

. Daha önce bunu işgal ettiği tümerkekleri yenerektopraklarını ele varsa , o zamanyeni topraklarınasavaşı kazanmak için kullanılan tümbirimleri taşımanız gerekir . Ayrıca sürece en az bir üniteorijinal ülkede kalır , onlarlasaldıran bir ülkenin herhangi bir başka birimleri taşıyabilirsiniz .
17.

tamamen son ünitesini sökerek başka bir oyuncu yok varsa oyun kurulu , bu oyuncuoyun dışında olduğunu ve sizde sırasında istediğiniz kadar birçok kez saldırı

kendi topraklarında tüm kartları .
18. alırsınız.
tüm saldırıları ile bittiğinde 19

kez güçlendirmek olabilir . Bu, size topraklarından birinden istediğiniz gibi geride bırakarak bir birim gibi birçok birimleri alır ve bağlı sınırları içine taşımak anlamına gelir .
20 senin dönüşünsonunda

fethetti eğer bir bölge , bir bölge kart alabilir . Yalnızca bu sırayla sırasında birden fazla topraklarını ele bile , bir turda bir kart toplayabilir .
21

Şimdiönümüzdeki oyuncunun dönüş ve adım birinden oyun ilerler.

22

hepsi 42 topraklarını kontrol bir oyuncuoyunu kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın