Darkness Karakter Fikirler Dünyası

oyun sistemleri” Darkness World ” karakter fikirleri ile gelip çeşitli yollar vardır . Diğerlerinden daha – Sahtekar , Mage , Vampir , kurtadam , Demon , Wraith veya Hunter – Bazı karakter tipleri belli sistemlere daha uygundur . Sonuçta ,oyuncu oözel kampanya kapsamında ilginç ve oynanabilir hem de bulur bir şey ile gelmelidir . One-shot chronicles bazı türleri için daha uygundur ve çok yıllık chronicles başkaları için daha iyidir . Kampanya veya Chronicle Stil

karakter fikirler içinen önemli hususkampanya veya kronik tarzıdır . Bir muharebe odaklı karakter iyi uyacak , ya da siyaset ya da mahkeme – tabanlı oyun , yapılacak çok şey var gitmiyor . Aynı şekilde , ayrılmış , bilimsel karakter bir tek -shot , PENTEX tarzı oyunda iyi çalışmaz . Hikayeci ile kontrol okronik içinstil veya zil sesi olarak öngörülüyor ne olduğunu görmek için , her zaman iyi bir fikirdir .
Grup Dinamiği

bir diğer önemli husustur grubu dinamiği. Bu FRPG gruplarında olduğu gibi oyunların ” Darkness Dünya ” kadar önemlidir . Altı uzun vadeli kronik oyuncular ve beş mücadele canavarlar oynuyorsanız varsa , o zaman altıncı mücadele odaklı karakter muhtemelen overkill . Bu durumda , bir daha gizli , mistik , bilgi ya da etki – tabanlı karakter daha yararlı olabilir. Biraz komik kabartma – goofy Malkavian , Ragabash veya Nuwisha – ya , yersiz olmayabilir karakterin
Sourcebooks

büyük bir kaynak. fikirler Beyaz Wolf tarafından yayınlanançeşitli Sourcebooks olduğunu. Çekirdek kurallar kitabındaki ek olarak ,kabile , gelenek , klan , kith ve diğer alt grup spesifik kitaplar bazı başlangıç ​​şablonları bulunmaktadır . Bu tür” Vampire : The Masquerade ” olarakdiğer Sourcebooks , bazı Ghoul’lar için kitap ve Elders bazı şablonlar içerir . Çoğu tür şablonlarıklan ve gelenek kalıplaşmış içinde uygun . Bazen bu türdetam tersi bir karakteri oynamak için eğlenceli olabilir .
Tarihsel İlham

Tarihçe yanı sıra , bir ilham kaynağı olabilir . Bazı karakterler , Napolyon veya Julius Sezar , ya da böyle bir samuray ya da Dominik rahipler gibi türleri gibi tarihsel figürler dayalı olabilir . Özellikle ” Vampire ” veya ” Mumya ” kroniklerde Diğerleri , aslındatarihsel figürler kendileri olabilir . Açıkçası , bu yöntem doğruluk için biraz araştırma alabilir , ancak farklı oyun grupları ve kavramları doğruluk farklı düzeylerde arayacağız .
Edebi veya Pop Kültürü İlham

An ilham kaynağı ilave edebi veya pop kültür kaynakları olabilir . Her iki durumda da , bu gevşek ilhamkaynağı kullanmak yerine, bir klon oluşturmak için iyidir . Lestat bir karbon kopyasını oynamak , örneğin , yerine bir oyun topluluğu ilgi daha alay ortaya muhtemeldir . Aynı şekilde , bir benzetme kullanmak FRPGs , iki kılıç genellikle alay ve küçümseme ile karşılanmaktadır wielding elflernoktasına Drizzt Do’Urden klonları ile doymuş edilmiştir . Hatta bu yüzden , Shakespeare’in Prospero veya Neil Gaiman’ın Richard Mayhew’le esinlenerek bir Mage ilginç olabilir.

Categories:

Bir cevap yazın