Oyun geliştirme iş tanımları tarafından açıklandığı gibi bir oyun geliştirilmesi , üç yıl bir hafta ( övündü bir oyuncusunuz ) sürebilir

Nasıl bir oyun geliştirin . Her iki şekilde de ,süreçplanlama, oluşturma, sıkı test ve oyun dağıtımı da dahil olmak üzere bir kaç yönetilebilir adımları içerir . Video oyunları oluşturmak için kullanılan programlama dilleriçeşitli oyun geliştirme karmaşık hale getirir . Ancak bu temelleri yardımcı olacaktır: oyun için bir plan yapın ; sanat ve mekaniği oluşturmak ; alanları, nesneler , karakterler ve müzik eklemek ; test etmek ve dağıtmak . Talimatlar Tasarımı
ve Your Game
1 ( atıcı , macera ya da RPG ) , hikaye veya oyunun uzunluğunu dizayn edecek ne tür bir oyun da dahil olmak üzere , video oyunu için bir plan Anahat

programlama ve Lütfen konsept sanat için programları .
2.

temel sınıfların ( bir program çalıştırıldığında gerçek dünya gibi hareket kod bölümleri nesneleri ) oyun görüntülemek ve oyuncu kontrol vermek içinkod yazın .

3

oyunun çevre, karakter ve nesneler için kavram sanat çizin . Oyun- grafikler için bir kılavuz olarak bu sanatı kullanın .
4

oyun ve kendi sınırları içintemel ortamlar olun . Dokulu arka planlar ve oyuncu alanları arasında hareket etmek için bir yol bulunmalıdır .
5

bir rehber olarak kavram sanat kullanarak, oyuncu karakteri ve animasyonlar içinsprite tasarlayın .
6 böyle bu spritefare bir hareket ya da bir tuş nasıl tepki olarakoyuncu sprite üzerindeoyuncunun kontrolmekaniği

Programı.
7.

arasındakietkileşim içinkodunu yazın oyuncu karakteri veoyun- nesneler. Örneğin, bir nesne ile etkileşime girdiğindeoyuncu almak açmak veya kullandığınızda bir nesneyi bunun yanında olduğunda , ya da bir şeyoyuncuya gerçekleşmesi için izin .
8.

başka sprite Tasarım bir rehber olarak kavram sanat kullanarak , bu tür canavarlar veya non – oynanabilir karakter olarak , gerekebilir .
9.

Programotomatik eylemler ve bu düşman veya NPC sprite reaksiyonlarıoyuncu konuşabilir , böylece ile takas ya da onlarla savaşmak .
10 oyun için müzik oluşturma ve kod içine bu eklemek

. 11.

Testi

Test ve Dağıtım senin oyun ortamları ,oyuncu sprite ,nesneler ve oyun karakterleri ileetkileşimleri . Bir şeyler yanlış gittiğinde ayrıntılı notlar ( bug notlar) olun .
12 senin oyunun kodunu incelemek için ve kayıtlı hataları her düzeltmek için hata notları kullanın

.
13 < p >internet üzerinde tamamlanmış oyun gönderin veya e-posta, CD veya harici sabit sürücü kullanarak , arkadaşlarına dağıtmak .

Categories:

Bir cevap yazın