War 2 Hileleri Dawn

” Dawn of War II “” Warhammer 40,000 ” oyun evreninde geçen bir gerçek zamanlı strateji ( RTS ) oyunu. Tür daha oyunların aksine ,tek – oyunculu oyun hiçbir temel bina ya da ünite yapımı vardır . Oyuncularsavaşa getirmek sadecegüçleri olsun . Multiplayer oyunlar baz bina ve inşaat dahil ünitesi ile bir daha standart RTS tarzı bir oyun olabilir . Oyun oyuncuların hile izin istismar edilebilecek bir kaç hatalar içermektedir . Anında Orbital Bombardıman

” Tan Savaşı ” inSpace Marine’in yörüngesel bombardıman kabiliyetigezegenin yüzeyinde yangın uzay aracı yörüngede neden olur . Böyle Terminator mangaları gibi” Warhammer 40,000 ” evrenin sadecezorlu birimleri , bu saldırıyı yaşayabilir . Normalde , yörünge bombardımanı kullanılır vegerçek bombardıman meydana olmak arasında bir gecikme vardır . Bu aralığın dışına taşımak içindüşman hedef için zaman verir . Biroyunda istismar oyuncular bu saldırıyı hile ve anında kullanmanıza olanak sağlar . AksaklıkBattlecry yeteneği ile bir Kuvvet Komutanı gerektirir . Yapmanız gereken tüm derhal yörünge bombardımanı kullandıktan sonra battlecry kullanmaktır. Battlecry yerinenormal süresi beklenmeden kullanıldığındabombardımanı meydana gelecektir .
Angel Gate İnşaat Acil Durum

yorum ” DawnMeleğin Kapısı haritasında bir hile kullanın Savaşı ” kolayca rakiplerini yenmek için . Çünkü alışılmadık bir aksaklık , bu haritada binalarda garnizon birimleri bombası bağışıklık olmak . Bastırma yangın yeteneğine sahip birimleri ile binalar garnizon , normal saldırıları neredeyse imkansız hale getirecek . Normalde , bu tür birimleri yenerektek yöntem bombası olurdu, amaaksaklık bu birimler bombaları bağışıklık neden olur . Puan boğması garnizon binaları yerleştirerek rakibin size rahatca onu yenmek için olanakharita , senin tarafını girmek mümkün olmasına neden olacaktır .
AI Exploit

” Tan Savaşı ” olarakAI olan

bir o çok kolay size saldıran düşmanları tutmak için yapabilirsiniz istismar . Olağandışı” Warhammer 40,000 ” evrende bir oyun için , AI güçleri multiplayer oyunlar düşmanı öldürmeyi öncelik vermez . AI kaynaklarını yakalamak içinharita etrafında gönderme izci üzerinde duruluyor . İzciler zayıf , kolayca öldürdü birimleridir . Sadece kaynak noktaları yakınındaki güçlü birliklerin pusu kurmak . Bu birliklerizcileri öldürecek . Bunun yerinepusu saldıran ,AIaynı kaynak noktasını iddia denemek için gözcüler göndermeye devam edecektir . Bu sizeAI temel saldırı için kuvvetlerini toplamak için daha fazla zaman verir .

Categories:

Bir cevap yazın