Zilch Zar Oyun Kuralları

ZILCH biroyun altı zar , iki veya daha fazla oyuncu ve şans bir sürü gerektirir . Bunun dışında , ihtiyacınız olan tüm boş kağıt ve skoru tutmak doğru düşük maliyetli oyun yapmak için bir yazı araçtır . Kolay takip kurallar hem arkadaşlarınız ve aileniz için bunu eğlenceli bir oyun yapma , her yaştan oyuncular için izin verir. Aşağıdaki gibi puanlama

Hadde zar atacak : bir tür , altı 6.000 puana eşittir ; bir tür beş 5,000 eşittir ; bir tür dört 4,000 eşittir ; Her iki üçüz 3.000 puana eşittir ; Her üç çift 2,000 puana eşittir ; düz 1.500 puana eşittir ; Üç 6s 600 puana eşittir ; Üç 5s 500 puana eşittir ; Üç 4s 400 puana eşittir ; Üç 3s 300 puana eşittir ; Üç 2s 200 puana eşittir ; Üç 1s 1.000 puana eşittir ; Bir 1 100 puana eşittir ; Bir 5 50 puana eşittir. Yukarıdakilerin hiçbiri alınır, hiçbir şey , nada puan – Zilch

puanlama ” , gemide olsun” veya başlatmak için , bir oyuncu en az 500 puan elde gerekir. Sonraki dönüşlerde , o puanlama tutmak için en az 350 ulaşması gerekmektedir .
Oyunu Oyna
< p> dönüşzar bir veya daha fazla silindirden oluşur . Başlatmak için ,oyuncu altı zar . Bir puan eşit Zar – Bir sayacı olarak anılacaktır – bir kenara koymak , ya da dondurulmuş olmalıdır . Bir tezgahın daha olabilir ; Örneğin , üç 2s ve tek 1.oyuncu donmadan kalan herhangi zarı onun dönüşü devam ediyor . Oyuncunun sayaçları atar kadardönüş tüm zar donmuş kadar devam eder, ya . Bu noktada ,oyuncu Zilch ilan etmeli vebir sonraki oyuncuya ,zar saat yönünde geçmektedir. Nokta her turdasonunda kaydedilir ; sadece donmuş zar sayımı olabilir .
< p >Oyuncuasgari puanı ulaşıldıktan sonrazar geçmekseçeneği var . Bu kuralıntek istisnası sayaçları gibi altı zar üreten bir rulo olduğunu. Bu durumda ,oyuncu üzerinde başlatarak turunu devam etmelidir . Bu olarak adlandırılır “köşe dönme . ” Oyuncu daha sonra Zilch atarsa ​​, tüm noktalar kaybolur .
Kazanan
< p >oyun fazla 15.000 ile bir dönüş tamamlamak içinilk oyuncu ile biter puan. Her ardışık oyuncu son bir dönüş alır . Yüksek final skoru ilekişioyunu kazanır . Beraberlikdurumunda , bağlı oyuncular her biri daha fazla rulo almak
Varyasyonlar

Genel kurallar ZILCH tüm oyunlar içinaynı kalır . ; Ancak, hafif varyasyonlar bulabilirsiniz . Bazı versiyonları 10.000 puan ile son ( ve dışarıda dört, beş ve puanlama altı – – a- tür ) , diğerleri 5.000 puan ile son ( ve iki üçüz , üç çift ve dört , beş ve altı -bir – tür dışlamak ) puanlama .

Bazı oyunlar pyramiding , veya sonradan rulo dondurulmuş kalıp /zar üzerine inşayeteneği sağlar . Örneğin , eğer bir tek 5 donmuş ve rulo iki 5s var, bir tür bir üç saymak olabilir – üç single karşı – . Daha fazla puan için

Oyun da zor izin verebilir . Belirli bir oyuncu meydan bir 5000 öncesi puan ve bir sonra– – Bu kural, her oyuncuya iki tur kadar kullanmayeteneği verir . Bir meydan okuma dönüşzarrulo önce ilan edilmelidir . Bu dönüş için , toplam puanlarıoyuncunun puanı eklenir vemeydan oyuncunun puanınızı çıkarılır . Bir Zilchilk meydan atılır ise ,oyuncu 600 puan çıkarmak gerekir ; Bir Zilchikinci meydan atarsa ​​, 2,000 puan . skorundan düşülmelidir
< p> Son olarak , bazı farklılıklar aşarak için arayın. Bu yerinde kural ile , her oyuncu sadece oönceki oyuncunun dönüşskoru üst gerekir ,asgari puanlama gereksinimlerini karşılamak gerekir .

Categories:

Bir cevap yazın