Oyunlar Gizem Kamplarında Play

Entrika ve soruşturmanın gizem kamp deneyimi için ihtiyaçları vardır. Hemen hemen her tiyatro doğaçlama oyun varyasyonları içine bu yönlerini dahil edebilirsiniz . Geleneksel kamp deneyimi ile birlikte gitmek için gizemli eğlence sunarkenaşağıdaki oyunlar oynayarak , kampçılar gözlem ve algılama becerilerini bilemek olacak . Bu dedektif temalı oyunlarbüyük gizem kamp deneyimi içine de dahil . Kim ? Ne? Ne zaman? Nerede ? , Ne, Neden , ya da W5 ( kim ) , arsa (ne) rasgele karakterler çizmek için kamp bir ekip gerektirir , niçin ?
< P > , süre ( zaman ) , konum ( ) , ve karakter motivasyon (neden ) bir şapka . Bu rastgele beraberlikkampçılar hemcinsleri için kamp yapmak için bir gizem sahne geliştirmek için birlikte çalışması gerektiğini garip ve entelektüel zorlu kombinasyonları neden olacaktır .
< P> Örneğin ,rastgele beraberlik içermelidir bir hikaye neden olabilir hırsızlardünyayı yok etmek için bir kano üzerinde İkinci Dünya Savaşı sırasında bir bahçe dikim . Zorluk veoyun için bir yarışma seçeneği düzeyi eklemek için ,diğer takımlara güdük bir gizem ile gelip kamp meydan . Hangi takım kazanırsa , çözülemeyecekgizemi oluşturur , ya çözülecek zamanbüyük miktarda alır
Ne & rsquo ; . ? S farklı

testhatırlama yeteneklerini ve kamp gözlem güçlerin birbirine & rsquo dakikada değişiklikleri incelemek gibi ; görünüşe. İki kamp sağlanan bir gardırop kostüm ve aksesuarlar giyinmek . Dikkatli bir şekilde iki dakika boyunca birbirlerine gözlemledikten sonra ,kampçılar daha sonra yedekleme ve ekleme, kaldırma veya ürün konumlandırma onların kostümleri beş unsurları değiştirmek için geri çevirmek . Oyuncular daha sonra unsurları değişti edildiği tahmin sırayla. En doğru tahminlerleoyuncu kazanır
Suç ve Ceza
< p >& ldquo üzerinde karmaşık bir büküm; . Ne & rsquo ; ? S Farklı & rdquo; takımlarda oynadı hatırlama oyunu , Suç ve Ceza kostümlü kamp ekipleri rakiplerini gözlemlemek için gizem hikayelerini anlatıyor insan tableaus sahneye meydan okuyor. Takım kaptanıtakım konuma geçer ve bir yaşam boyutlu hareketsiz yaşam donuyor iken ekibi geliştirdiğihikayesini paylaşaraksahne ayarı , anlatıcı olarak hizmet vermektedir . Rakip takımsahneninayrıntılarını absorbe onların donmuş rakipleri arasında dolaşmaya iki dakika var . Tabloda bir suçsahnelenen sahnede oluştu hemen sonra , ikinci bir donmuş anı yakalamak için yeniden sahnelenen gibiRakip takım bırakır. Rakip takım kararlıdır ve bunu kim taahhüt edilmiştir suçu ne algılamak için onların donmuş rakipler arasında yürümek döner .
< P> Örneğin , bir kampilk Tabloda bir elmas kolye giyiyor. İkincisinde ,elmas kolye boynuna artık , ama başka bir akordeoncebinden biraz yapışmasını . Suç çözer ve zamankısa süredesuçluyu yakalartakım .

Kazanır

Categories:

Bir cevap yazın