BirlikFare vur nasıl

” Unity 3D , ” daha yaygın basit olarak bilinen ” Birlik , “video oyunu oluşturma sürecini kolaylaştırmak için tasarlanmış özel bir oyun programlama kabuk. Unity kullanarak , video oyun programcılarının oyun oluşturma sıkıcı ve zor yapabilirsiniztuzaklar ve hataları birçok bypass edebiliyoruz . ” Birlik” yeni kullanıcılar içinönemli zorluklardan birifare işaret nerede ana karakter ateş nasıl endam edilir . Sen FPS_Tutorial.zip
“Standard Varlık Birlik Paketi” dosyasında
Show
ihtiyacınız olacak karakterin füze weapons.Things davranışını dikte sağlayacak bir MissileLauncher komut dosyası oluşturarak bu sorunu çözmek Daha Talimatlar 1Unity 3D web sitesinden FPS_Tutorial.zip İndir

. Lütfen Unity 3D yükleme klasöründeki” Standart Paketi ” klasöründeki”Standard Varlık Birlik Paketi” dosyasını içe aktarın .
2.

fare davranışını değiştirmek istediğinizprojeyi açın . Bu noktada , zaten bir seviye ortamı , ana karakteri , bir ” Launcher, ” ya silah modeli , bu karakter için , vesilah ateşlenen bir füze için bir model inşa olmalıdır . Dönem ” füze ” bir silah değil, sadece bir patlayıcı roket ateşlenmiş herhangi mermiyi tanımlamak için bu durumda kullanılır unutmayın .
3

gelen ” Varlık ” seçiniz ana ardından menü , “Create ” ve ardından ” Javascript . ” Bu başlıklıproje Panel alanında yeni bir varlık yaratacaktır ” NewBehaviourScript . ” Bu varlık adlandırın ” MissileLauncher . ” Bu script varlık karakterin silahınındavranışlarını belirleyecektir.
4

denilen Projesi Görünüm bölmesinde içinde taze bir dizin oluşturun ” WeaponScripts . ” Her silahındavranışını tanımlayankomut burada yer alacaktır . Lütfen Füze nesneningörünümünü tanımlayankomut ile birlikte ,WeaponScripts dizineyeni MissileLauncher senaryoyu taşıyın .
5

silah bir füze üretmek için neden olacaktır ” MissileLauncher ” bir senaryo yazın ve Bu oZ – ekseni boyunca hız vererek ileriye taşımak olun . Eğerkodunu yazdıktan sonra ,JavaScript dosyasını kaydedin.

“Var merminin : Bir örnek komut dosyası gibi bir şey olmazdı Rigidbody ;

var speed = 20;

fonksiyonu Update ()

{

if ( Input.GetButtonDown ( ” Fire1 ” ) )

{

var instantiatedProjectile : Rigidbody = Instantiate (

mermi , transform.position , transform.rotation ) ;

instantiatedProjectile.velocity =

transform.TransformDirection ( Vector3 ( 0 , 0 , hız ) ) ;

Physics.IgnoreCollision ( instantiatedProjectile. çarpıştırıcısı ,

transform.root.collider ) ;

}

} ”

” GetButtonDown ( ” Fire1 ” ) “satırı zamanaşağıdaki eylemleri yürütmek içinkomut söyler sol fare düğmesini tıklatın . ” InstantiatedProjectile ” hatfüze nesnesi oluşturur . ” TransformDirection ( Vector3. .. ” satırıkullanıcının fare işaretçisi karşı karşıyaekseniZ – eksenine , onun yönünü değiştirmek içinfüze nesneyi söyler .
6.

MissileLauncher komut dosyası takın Unity FPS Kontrol paneline giderek vesenaryoyu takarak ” Launcher . ” karakterin silah
7 Eğerkullanılan” mermi ” değişkeni ile oluşturduğunuzFüze nesneyi ilişkilendirme

yukarıdaki örnek komut dosyası .Proje panelindeki” Füze ” senaryo üzerinde tıklatın ve sonraana menü çubuğunda “Components ” tıklayın . seç ” Fizik ” ve ardından ” Rigidbody . ” Bumermi bir katı bir nesne yapmak ve maç olacak Buörnek kodda kullanılandeğişken adı ile .
8.

komutmermi değişkeni ileFüze nesneyi ilişkilendirin . sonraHiyerarşi panelinde ” Launcher” tıklayarak yapın ve MissileLauncher komut bölümündemermi değişkenin üzerineProje panelindenFüze komut sürükleyerek .programı daha sonra onun uygun davranışları ileFüze nesneyi ilişkilendirir .
9.

silahın davranışlarını test etmek içinoyunu çalıştırın . Fare butonuna tıklayarak , karakterin bakışfare imlecipozisyonuna merkezli olduğunu varsayarakfare işaretvektörü birlikte oluşturulan füze ateş gerekir .

Categories:

Bir cevap yazın