On hamle satranç kazanın nasıl

Sen 10 hamle içinde bir satranç oyunu kazanmak , ama bu kolay değil . Turnuva düzeyinde oyunda maç başına hamleortalama sayısı böylece 10 hamle kazanmak için sizin ve rakip arasında beceri büyük bir fark , ya da şans büyük , ya da her ikisi alır yaklaşık 40 olduğunu . Her zaman rakibin hamle tahmin edemez çünkü 10 hamle kazanmak için hiç bir yolu yok . Ancak, oyun George Alan Thomas ve Emanuel Sapira arasında 1933 yılında , Antwerp , Belçika’da bir turnuvada oynanan hızlı bir oyunu kazanmak için bir yol gösterir . Bu oyunda , Thomas beyaz oynadı ve 10 hamle yenilgiyi kabullenmek Sapira zorladı. Talimatlar 1E4 konumunaE2 pozisyonda piyon taşı

. Bu pozisyon belirtme size en yakınsatır olaraksolda at ” A ” ile başlayan ,yönetim kurulu her sütun bir mektup atama vesatır numaralandırma , sıra numarası ” 1 ” ile başlayan dayanmaktadır . Yaniaynı sütundadördüncü satırasol veikinci satırdan beşincisütununda başlangıç ​​pozisyondan piyonu hareket ediyor . Buna karşılık , rakibiniz C7 C5 onun piyon hareket .
2 F3 G1 şövalyenizin taşıyın

. Rakibiniz F6 G8 onun şövalye hareket , hamleni aynalar .
3 C3 B1’den diğer şövalye taşıyın

. Rakibiniz D7’den D5 , bu kez başka bir piyon hareket .
4

D5 çapraz E4 piyon hareket ettirerek rakibin piyonu yakalayın . Rakibiniz bunu D5 F6 onun şövalye hareket , sizin piyonu yakalayarak cevap verir.
5. B5 F1 sizin piskopos taşıyın

. Bu kontrol rakibin koyar . O onu korumak için onun kralın gelen filini hareket ederek cevap verir. Piskoposun hareket C8- D7 etmektir .
6. F3 den E5 , yakınkurulu rakibin tarafına şövalyenizin taşıyın

. Rakibiniz diğer şövalye yakalayan , D5 C3 onun şövalye taşır .
7

F3 D1 onu dışarı hareket , oyun içine kraliçe getirin . Eğer piyon biriyle rakibin şövalye yakalamak içingünaha karşı olduğunu unutmayın . Rakibiniz F6 , F7 bir piyon dışarı hareket ederek kalan şövalye tehdit ediyor.
8

H5 , bu zaman kadar şövalye içintehdit Yoksay ve kraliçe hareket devam . Bu tekrar kontrol rakibin koyar . Onun kral korur ve aynı anda G6 G7 bir piyon tek bir boşluk hareket ederek kraliçe tehdit ediyor.
9

G6 kalan şövalye hareket ettirerek , rakibin sadece taşındıpiyonu yakalayın . Kutulaştırılmıştır endişe rakibiniz , F7 kadar kralını taşır .
10 geri E5 kalan şövalye taşıyın

. Rakibin kral şövalye ve kraliçe hem çek artık. Eğer Checkmate yok rağmen , makul bir Rakibiniz kralı böylece etkisiz olduğundan , bu noktada yenilgiyi kabullenmek olacaktır . Bu Sapira Thomas’akazanmak vererek , 1933 yılında yaptığı budur .

Categories:

Bir cevap yazın