Dungeons & Bir Karakter Nasıl Seçilir Dragons

Dungeons and Dragons ilk kez 1974 yılında yayımlanan bir rol yapma oyunuoyunu bir fantezi dünyasında birlikte atılır mitolojik yarışları dayalı bir karakter yaratmak oyuncu içerir . . Oyuncular genellikle olmayan bir karakter oyuncusu ,Dungeon Master tarafından oluşturulur ve kontrol edilir , birlikte bir görevi tamamlamak zorundadır . Oyun oldukça açık uçlu veoyuncularınhayallerinde öncelikle oluşur gibi Dungeons and Dragons mutlaka , bir tahta ya daoyuncular Handbook , Dungeon Master Kılavuzu ve çeşitli zar dışında herhangi bir malzeme gerektirmez . Talimatları karakterleri yeteneklerini belirlemek için 1

Rulo dört altı doğranmış kalıp
. Diye tek tek her bir yetenek için dönmek isteyebilirsiniz , ya da rulo her yeteneği atanan ölmek hangi seçim olabilir , Dungeon Master ile bu süreci tartışın . Eğer ayrı ayrıyetenekleri için rulo varsa , gücü , becerisi , anayasa , zeka , karizma ve bilgelik için haddelenmişnoktaları dayalı karakterini seç .
2

karakterinyarış seçin. Oyuncunun El Kitabı tarafından sunulantemel yarışları İnsan , Cüce , Elf , Half – Elf , Gnome ve Hobbit vardır . Bir karakteri toplama sırasında her özel güçleri var gibi ,Oyuncu El Kitabına bakınız .
3

karakterinizin sınıfını seçin . Bu karakter uzmanlaşmış budur ; Ana karakter sınıfları Savaşçı , Büyücü , Priest ve Rogue vardır . Savaşçı yüksek mukavemetli yetenekleri olmalı ve daha Fighters , Paladinler ve Rangers gibi sınıflandırılabilir . Sihirbazı sınıfı, bir Mage veya bir Uzmanı Sihirbazı olabilir. Bir Priest , bir rahip , bir Druid veya belirli bir mitolojiye bir Priest de seçebilirsiniz . Bir Rogue bir hırsız veya bir Bard ya da olmak seçebilirsiniz .
4.

karakterler hizalamayı seçin . Hizalama karar tarafından seçilen bir karakter , yasal nötr veya kaotik ise vekarakter , iyi nötr ya da kötü olup olmadığını . Bu nedenle, bir karakter yasal – iyi olabilir , nötr – iyi , kaotik – iyi , yasal – nötr , nötr , kaotik nötr , yasal – kötülük, kötülük – nötr veya kaotik – kötü . Bu uyum,oyuncu onlar öğrenmek için izinoyun ve hangi becerileri ya da sihirli sırasında yapmak için izin hangi eylemleri belirler . Eğer karakterinizin ırk ve sınıf verilen şüpheli bir uyum seçerseniz , size Dungeon Master ile bu seçimi savunmak zorunda kalabilirsiniz .
5

karakter kağıdayetenek puanları için kalıp rulo uygulayın , karakterinizin ırk , sınıf ve uyum dayalı bu puanlarıdüzenleyiciler ekleyin .
6

karakter için kahramanlık seçin . Bukural kitabında her karakter sınıfı açıklayanbölümlerde altında bulunabilir . Bunlar karakter benzersiz yapacak özel yetenekleri vardır .

Categories:

Bir cevap yazın