” Unreal Tournament 2004 ” çevrimiçi veya çevrimdışı bilgisayara karşı ya oyuncular öncesi oluşturulan karakteri seçmek ve rakiplere karşı askeri mücadele meşgul edebileceği bir çok oyunculu FPS (first – person shooter ) olduğu nasıl

Unreal Tournament 2004 için Kendi Skins oluşturma botlara kontrollü . Çoğu oyuncu için ,karakterlerin görünümü zatenoyunun yayıncılar tarafından oluşturulan derileri ( tel – çerçeve modeli üzerine yerleştirilen görüntü dosyaları) seçilmelidir . Ancak, kendi arayüzler yaratmak ve İhtiyacınız olacakUT Skin Maker program.Things kullanarak oyun bunları uygulamak mümkün UT Skin Maker programı
” Unreal Tournament 2004 ” oyunu
1

indir veUT Skin Maker programı yüklemek
Daha Talimatları göster . Kurulduktan sonraprogramı açın .
2

“Dosya ” yı tıklayın. On ” Yeni” tıklayınalt menü ” Dosya” , ve ” Yeni Proje’yi . ”
3

olan tel çerçeve modelicilt içintemel olarak hizmet edecek bir karakter seçin oluşturmak olacaktır . İşiniz bittiğinde ” Tamam ” seçeneğini seçin .
4.

görüntülenenpencerede” Dosya Adı ” kutusuna tıklayın . Bir tasarruf adı seçin vekutuyakarakter model adının ardından yazın. Altındayeni dosyayı kaydetmek için bir klasör seçin ve
5

” Cilt Editör ” listesindekarakter model adını bulun “Kaydet . ” Düğmesini tıklatın. Sağ tıklayın ve” New Skin ” seçeneğine tıklayın . ” Skin açıklama” kutusuna cildiniz için bir ad yazın vecilt için dört harfli kimliği kodunu seçin . Eğer
6

” Göğüs ” kutusu ve sağ tıklatın bul Lütfen tüm bu yazdığınız zaman ” Tamam” ı tıklayın . ” Doku ekleyin.” Seçin Sabit diskinizde bir görüntü dosyasını bulmak için” … ” seçeneğine tıklayın. Bu dosyalardosya uzantıları . JPG , . PNG , . GIF , veya . BMP altında genellikle. Seçtiğinizdosya karakter modeliningöğüs içincilt olacak . Bulduğunuz zaman istediğinizdoku , ” ” olarakmetin set ve ” Tamam.” Resim modelin göğüs çevresinde kendini erecek . Aynı adımlar” Ayaklar “, ” Silah “, ” Head ” ve” Cilt Editör ” listesinde ” Eller ” seçenekleri için kullanılır .
7.

üzerinde farenizinsol düğmesini kullanın Eğerderileri yerleştirdikten sonrasağ bölmede karakter modeli . Herhangi incongruenties içinbitmiş modeli incelemek böylece bumodeli , hareket çevirmek ve döndürmek için izin verecektir .
8.

UT Skin Maker penceresininüstündeki ” Eylemler ” üzerine tıklayın . ” UTX /INT Derleme Projesi ve UT Install ” seçeneğini tıklayın. Cildi derlemek için” Tamam” düğmesine tıklayın . Bu otomatikcilt derlemek ve Unreal Tournament 2004 programı içine kuracaktır .

Categories:

Bir cevap yazın