Dungeons & Bir din adamı Armor Class Bulma Dragons Fourth Edition

dördüncü baskısı kurallar ” Dungeons and Dragons , ” din adamları dövüş cesaret , şifa ve savunma için ilahi enerji kanalı . Bu manevi men- at- silah güçlü dualar ve manevi yetenekleri ile kendi arkadaşlarının ilham onların büyülü kudret rakip bile eğitimli büyücüler olduğunu . Diğer yazım tekerleri aksine , din adamları gizlemek ve zincir posta ağır zırh giyebilirler ; onlar da dualar veya büyüler bonusları kazanmak . Bir din adamı Armor Class ( AC ) büyük olasılıkla düşman onun korumaları aracılığıyla grev ve vücudunu nasıl zarar belirler . Talimatlar 1din adamı tarafından giyilen herhangi bir dişlitaban Armor Class belirleyin

. Kumaş zırh sıfır ac bir temel sunmaktadır . Hide üç Armor Class sunarken deri , ikisinin bir tabanı vardır . Din adamı bez veya deri zırh giyer eğer altı bir Zırh Sınıfı olarak zincir posta zırh oranları .
2.

,din adamı İstihbarat ya Dexterity istatistiklerininyüksek ekleyin . Hafif zırh akıllı veya hızlı karakter ikramiye sağlar .
3

büyülü büyü , öğeleri , dualar veyatoplam büyüler herhangi ikramiye birleştirin . Örneğin, düz altı bir maharet ile deri ve Zırhlamalar bir +2 Yazım giyen bir din adamı 10 bir ac vardır .
4

böyle bir düşmanın Peri Yangın büyü veya diğer zırh gibi herhangi nitelemeler çıkarma etkilerinin azaltılması . Dördüncü baskı önceki sürümlere göre bu daha az sağlar, ancak düşman şamanlar ve diğer büyü – tekerlekler halaac azaltabilir .

Categories:

Bir cevap yazın