Bir Harita SDK’dekiSes Kaynağını Değiştirme Nasıl

Source SDK Vana video oyunları için bir geliştirme kiti. Bu oyuncular haritalar ve bu tür ” GMOD ” ve ” Half Life 2 ” gibi oyunlar için mod içerik oluşturmasını sağlar . Kaynak SDK sayesinde , özel haritalar zevk için diğer oyuncular için özel ve kamu sunucular üzerinde oluşturulan ve barındırılan olabilir . Ses dosyaları onları benzersiz kılan ve onlara daha fazla derinlik vermek için haritalar içine dahil edilebilir . Bir harita üzerinde ses kaynaklarını uygulama birçok farklı ses türde sunuyor Kaynak SDK tarafından sağlananaraç özellikleri kullanarak yapılabilir . Talimatlar 1

Yük Buhar
ve”Araçlar ” menüsünü seçin
. Seçeneklerlistesinden “Kaynak SDK ” seçiniz
2

harita düzenleme programı Hammer yüklemek için seçin ve sonraoyun türünü seçin – . Gibi ” Half Life 2 ” ya da ” GMOD ” olarak – – Eğerharita ile ilişkilendirmek isteyen bu
3

varolan bir haritayı yükleyin veya yeni bir başlangıç ​​ve daha sonrasoldakimenüdennesne yaratıcısı seçin . . Herhangi bir nesne seçin ve bir ses çalmak için istediğinizharita üzerine yerleştirin .
4.

nesnesini sağ tıklatın vesınıf alanında ” env_soundscape_triggerable ” yazın. Anahtar değerleri listeden ” Soundscape ” seçin ve bir oyuncunesneye yakın olduğunda oynamak istediğinizmüzik türünü ya da ses dosyası yazın. Ses dosyaları listesisağdaaçılan menüde bulunabilir .
5

“Ctrl ” ve “T ” aynı andaTetikleyici Olaylar menüsünü açın ve ardından gelen ” Soundscape ” seçmek için açılan menü . Eğersağdaaçılan menüde Adım 3’te oluşturduğunuznesneyi seçin ; Bir oyuncunesne yaklaştığında herses dosyası tetikleyecektir .
6.nesne türünü değiştirme veyaharita üzerinde yeni bir konumanesneyi hareket ettirereksesinkaynağını değiştirme

.

Categories:

Bir cevap yazın