PlayStation ControllerSemboller ne ifade

? .Orijinal PlayStation One denetleyicisitasarımcısı Teiyu Goto, 1977 yılında Sony katıldığı bir Japon teknik okul mezunu seçildi Goto yönetimi Super Nintendo , oyunculara istediğini Famitsu dergisi ile 2010 röportajında ​​belirtmiştir sistemine yükseltme ve çok uzak olduğu bilinen kontrolör tarzı ayrılmak istemiyordu . Goto ” , A” Nintendo etiketlidört düğme sembollerini oluşturmak için görevlendirildi “B ” ” X ” ve “Y” veröportajdasembollerin arkasında onun orijinal kavramları ortaya çıkarmıştır . Üçgen

Gotoüçgen bakış açısı anlamına gelir ” diyor ; Ben o kişinin kafasını veya yönünü temsil vardı ve yeşil yaptım. ” Oyun geliştiricileri gibi birkaç kamera açıları mevcut spor oyunları gibi ,oyununbakış açısını değiştirmek için oyuncular için bu düğmeyi kullanmak için tematik sonra , bu mantıklıdır . “X” konumundadüğmesi gibi, Super Nintendo denetleyici , bu düğme” X ” daha az kullanılmaktadır ve “Circle ” PlayStation kumanda üzerindeki düğmeler .
Kare

Goto göre ,dört düğmeen soldan olarak kullanılankare sembol , ” kağıt parçası anlamına gelir ; Ben menüler veya belgeleri temsil vardı ve pembe yaptı . ” Bu düğme daha sonra silah , büyüler ve diğer seçenekleri seçin ya da örneğin ,oyun kaydedebilirsiniz hangioyun üzerinde bir menü kaplamasını çağırmak mantıklı olur . Bu düğmesinin konumu” Y” ile aynı olduğu gibi Super Nintendo denetleyici gibi bu denetleyici , bu düğme , tüm dört belki deen az kullanılan düğme ” Üçgen ” düğmesine Ana “X ” in yukarıda yer almaktadır ve “Circle ” düğmeler .
Çember ve X

Gotodaire ve X ‘evet ‘ veya ‘ hayır’ karar verme temsil ” diyor ve ben onları yapılmış kırmızı ve sırasıyla mavi . İnsanlar bu renkler karışık sanıyordum , ve ben ne istediğini olduğunu yönetimi güçlendirmek zorunda kaldı . ” Semboller bir tasarım açısından mantıklı rağmen ,renkler insanların çoğu , modern tasarım için kullanılan ne tersine çünkü yönetim , bu konuda Goto soru için mantıklı olur : Kırmızı neredeyse evrensel bir uyarı , uyarı veya caydırıcılık olarak kullanılır , mavi daha hafif ve hoş iken , dur işaretleri durumunda gibi . Ile birlikte bu düğme , ” Çember ” PlayStation denetleyicisindekiiki en çok kullanılan düğmeler biridir .
Bölgesel Button- Haritalama Sorunları

oyunu mühendisi göre Matthew Gallant , Kuzey Amerika ve Avrupa tipik var düğmeler , simgeler ve renkler aynıdır rağmen Japonya’nın farklı bir kontrolör haritalama ; Özel olarak, bir “X” ise ” Çember ” onaylamak için kullanılır ters Japon oyun için de geçerlidir ise iptal etmek için kullanılır . Gallant diğer bölgelere taşıdık zamandüğmeleri genellikle eşleştirilir ise , ” Final Fantasy VII ” gibi bazı oyunlar devletler ve ” Metal Gear Solid ” Batılı oyuncular için karışıklık sonucunda,özgün düğme eşleme bıraktı .

Categories:

Bir cevap yazın