Power Grid Kurallar

Power Grid , Friedemann Friese tarafından oluşturulan ve Rio Grande Games tarafından yayınlanan , karmaşık bir strateji oyunudur . Oyuncular santralleri ve yakıt kaynakları satın almak. Sonra , onlar iktidara şehirlerin kendi ağlarını kurmak . Oyununsonundaen şehirler güç sağlayanoyuncu kazanır . Dikkatli planlama başarılıoyun tahtası için gerekli gücü ise Müzayede , arz -talep kaynak fiyatlandırma ve santrallerin nadir türleri ,oyun yoğun olun . Oyunu Parçalar

132 ahşap evler her oyuncu renkte 22 ile vardır . Buoyuncuların inşaşehirler vardır . 24 siyah yuvarlak belirteçleri (yağ ) , 24 kahverengi kare belirteçleri ( kömür ) , 24 sarı çıkıntılı belirteçleri ( çöp ) ve 12 kırmızı yuvarlak belirteçleri ( uranyum ) aşağıdaki gibidir:Kaynak işaretlerdir. Oyun tahtası vepara kendini açıklayıcı .

42 santral kartları vardır . Sol üst köşedekinumarasantral numarası ve aynı zamandabitki müzayede başladığıbaşlayan teklifidir. Sol alt köşesindesemboller – kömür, petrol , çöp , uranyum veya hibrid kömür /petrol -santral çalıştırmak için gereken kaynaktürünü ve miktarını gösterir. Bazı santraller -ekolojik ve füzyon bitkiler – onlar güç üretmek için hiçbir kaynak gerekiyor çünkü hiçbir sembolü vardır. Sağ alt köşedekiev sembolü desayı o bitkikaynakları kullandığında güçlendiriliyor kaç ev anlatır .
Kur

Her oyuncu ileoyuna başlıyor 50 ” Elektro ” oyunun para birimi. Oyuncu dönüş sırasıoyununbaşında kura ile seçilir . Kurulualtındaki kaynak piyasadakaynakları yerleştirin . Alanlarda 1 ile 8 üç kömür yerleştirin ; boşluklar ile 8 3 üç yağı; alanlarda 7 ve 8 üç çöp ; . ve alanlarda 14 ve 16 iki uranyumsantral kartları ayarlama ile 10 ve 3 numaralı dört iki satır koyun , 3 bitki numaralarıüstüne 6 ve 7 ile altında ile 10 ve santral sayısını 13 koymak – ekolojik bir rüzgar santrali – .yığınınüstüne
Oyun Faz 1

Birincisi ,oyuncu dönüş sırası belirlenir. Oyununbaşında ,dönüş sırası kura ile belirlenir . Mermi başarılı olarak, bir oyuncu inşa ettiği kentlerinsayısına göre belirlenir . Sonrasantral ihaleleri başlar. İlk oyuncuüst dört santrallerin birindeminimum teklifi teklif başlar . Tahtanın etrafında saat yönünde oluyor ,oyuncular ya teklifi veya geçmek veen yüksek teklifi veren kazanır . Yeni bir santral kartyığından çekilir vebitki sayısına görepazarda veya sıraya konur . Bir oyuncu bir bitki satın aldı sonra, oaynı turda bir başka satın alamazsınız . Açık artırma başlarkişininihale kaybederse diye bir güç santrali satın almak mümkün olduğu kadar , obir sonraki açık artırma başlar . Bir oyuncuilk sırayla hariç , hiç bir güç santrali satın seçebilirsiniz , o bir bitki
Faz 2 satın almak gerektiğinde : O Kaynakları

oyuncular . ters oyuncu için kaynakları satın . Diğer bir deyişle, son oyuncu başlar. Her kaynak alanısol üst köşesindesayı her bir simgeninfiyattır. Oyuncularkaynaklarını satın olarak Böylece , onlarucuz ilk satın almak vefiyatları daha yüksek olsun. Her oyuncu iki kez onun bitki güç kaynakları satın almak vebitki saklar olabilir . Kaynaklar , herhangi bir zamanda bitkiler arasında hareket ettirilebilir. Tümoyuncuların çıkmaoyuncu dışında kaynaklarını elde ettikten sonra aşağıdaki gibi , kaynaklar doldurulan : yedi kömür , beş yağı, üç çöp ve iki uranyum . Her bir kaynak cinsi içinyüksek açık alanlarda yerleştirilir
3. Aşama : . Building civarındaki

yapı aşamasında ,oyuncuların ters oyuncuharita üzerinde şehirler inşa sipariş . Eğer kurmak her şehir için 10 Elektro ödemek gerekir artı her şehrebağlantı ücreti -sayı bağlantı için herhangi bir bağlantı ücreti ödemezsiniz hangi içinilk şehir dışında , bir şehir inşa . Istediği gibi bir oyuncu gibi birçok şehirlerde inşa edebilir , ama bir kent sadece bir kez inşa edilebilir . Eğer gerekli tüm bağlantı ücretini ödemek varsadiğer tarafta inşa etmek için başka bir oyuncunun bir şehir geçebilir
4. Aşama : . Bürokrasi her oyuncu şehirler inşa etti

sonra, oyuncularBürokrasi aşamasında bunları güç . Her santralşehirleri güçkaynaklarını kullanır . Oyuncular güçşehirler için para alırsınız . Hiçbir şehirde güç ise ,oyuncu 10 Elektro kazanır . Bir, iki ve üç şehirler için ,oyuncu sırasıyla 22 , 33 ve 44 Elektro alır . Bundan sonra , sayıları aşağıdaki gibidir: beş şehir = 64 , altı = 73, yedi = 82 , sekiz = 90 , dokuz = 98 , 10 = 105, 11 = 112 , 12 = 118 , 13 = 124, 14 = 129, bir oyuncuİnşaat aşamasında 17 şehirler inşa etti veya tümbina alanlarda zaman = 134 15 16 = 138 .
oyunu Kazanma

oyun sona erer kadar kullanılabilir . Oyunungalibi kim derhalİnşaat aşamasından sonraBürokrasi aşamasında güçler en şehirleribiridir . Bir beraberlik varsa ,en kalan para ileoyuncu kazanır . Eğer hala beraberlik varsa ,en şehirler ileoyuncu kazanır , güçlü ve beslemesiz , toplam .

Categories:

Bir cevap yazın