Zar oynamak için Kurallar

Zar oyunları rahat , eğlenceli bir ortamda bir araya gençleri ve yetişkinleri hem de getir . Zar oyunları, zar , kağıt ve kalemler genellikle sadece belirli sayıda küçük ekipman gerektirir. Bu oyun çalınabilir nerede esneklik verir . Onlar , kapalı veya açık havada düz bir yüzeyzar için kullanılan herhangi bir yerde çalınabilir . Farklı zar oyunlarıoyunu kazanmak için belirli kurallar vardır . Dolandırmak oynarken Bunco

Oyuncular üç zar kullanın . 12 kişilik bir oyun için, 3 masa , her masada 4 kişi olurdu . Bir tabloyüksek tablo haline , bir çan olmalıdır . İlk turda ve sonraki her tur , sizden karşısındakişi ile size ortağı . Oyuncular her oyun için altı raunt katılmak . Yüksek tablo, her oyun başlar vezilin ile her turda biter . Her tablo içinscorekeeper ilk yuvarlanıyor.
< P > Oyuncular üç zarı puan kazanın . Oyuncular o tur için haddelenmiş her bir hedef numarası için bir puan alırsınız . Raunt için ,1 numaralı kalıp bir puan kazandırır . Sonraki her tur içintursayısı vehedef kalıp numarası gelmektedir . Oyuncularhedef sayının dışında herhangi bir sayıya bir tür üç tekerlekli beş puan alırsınız . Birçok oyuncu bu Bebek dolandırmak diyoruz . Eğer o tur içinhedef sayısının bir tür üç geldiklerinde bir Bunco oluşur. Bir bunco için 21 puan alırsınız , amapuan almak için dışarı aramak gerekir . Oyuncu sürece atmaya devam eder rulo başına o puanları en az bir nokta olarak .
< P >oyuncu karşılaşmanın bir rulo üzerinde sıfır puan ,zarsonraki kişiye taşıdığınızda . Yüksek masadatakımlarından biri 21 puana kadar oyun devam . Ekip daha sonraçan ve oyun durur çalar. Yüksek puanlara sahiptakımlar tek bir tablo yukarı hareket ettirin. Yüksek tablodankaybeden takım, düşük masaya taşır . Altı tur sonratur sırasındaen çok kazanankişiningenel oyunu kazanır . Ödüller de çoğu Buncos ve Bebek Buncos için verilebilecek .
Farkle

Farkle altı puanlama için zar , kağıt ve kalem ve bir tablo gerektirir . Oyuna başlamak için her oyuncu birer zar rulo . En yüksek puanı ilk gider . İlk oyuncu daha sonra tüm altı zar . Oyununnihai galibison turda 10.000 puan üzerindeen yüksek toplam gösterir . Puanlar , 1s , 5s , üç -bir – tür bir rulo veya düzlüklerde ( 1-2-3-4-5-6 ) .
< P> Her 1 100 puan için sayıları haddelenmiş haddeleme tarafından verilmektedir 50 puan ve her 5 sayar . Sayılar 2 bir tür üç puan 100 kat sayısı 6sayı yuvarlandı. Örneğin, üç 2s 200 puan sayılır. Üç olanlar 1.000 puan sayılır. Düz da 1000 puan için sayar . Altı zar haddeleme sonra ,oyuncutarafına o seçer herhangi bir puanlama zar kayabilir . Daha sonrakalan zar . O altı zar ve puan elde yuvarlanarak biterse , tekrar altı zar ve onun toplam eklemeye devam alır . O puanı yok haddeleme sırasında herhangi bir zamanda , o tur için tüm puan kaybeder.
< P >ilk kez puan için , her oyuncu en az 500 puan toplam gerekir . En az 500 puan aldıktan sonra , daha sonraki turlarındaoyuncu daha fazla puan almak onu total ya şansı eklemek için onu rulo herhangi bir noktada durdurmak için seçebilirsiniz . O herhangi bir rulo üzerinde puan yoksa yine , o tur için tüm puan kaybeder . Bir oyuncu en az 10.000 puan ulaşır ve durdurmak için seçer sonra , her oyuncuskoru top denemek için rulo bir tur daha alır . Herkes rulo sonra ,en yüksek toplam kazanırkişi .
Blisterler

Blisterler iki veya daha fazla oyuncu ile çalınabilir . Bir sefer sırasında yürüyüşçüleroyunu icat , yani genellikle kazanmak içingol skoru bir yürüyüş yolu uzunluğu ile gelir. 2145 Birçok oyun ,Appalachian Trailkilometre uzunluğu. Oyuncularoyunda altı zar , renkli üç çift rulo . Her oyuncu dönüşler numaraları maç çalışırken ,zar haddeleme alır .
< P > puanlama zar olarak adlandırılır maç herhangi bir zar . Zar Eşleştirirken , ya iki arada , iki çift birlikte veya bir tür dörtoyuncu kendi oyun toplam puan ekleyerek , çevirmekkalan zar ya da sonunu rulo seçebilirsiniz . Kalan zar ,oyuncuya ya puanlarını daha fazla puan haddeleme zaman veya blisters alır . Kabarcıklar o eşleşmeyiniz zar anlamına gelir , ve o tur için tüm puan kaybeder . Oyuncu dengesiz çiftleri ( üç ya da bir tür ya da tam bir evin beş ) okalan zar rulo gerekir atarsa ​​.
Numaraları ve renkleri maç

,oyuncularınzar birinde 10 keznumarasını alır . Örneğin ,aynı renk haddeleme iki beşli 50 puan net olacak . Farklı renklerde iki beşli Rolling 5 + 5 puan , ya da toplam 10 puan net olacak . Bir oyuncu tüm altı zar ve puanları atarsa ​​, yine altı zarı yuvarlanmasını devam etmelidir . Bir oyuncuoyun için toplam puan mutabık ulaşır Farkle , gibi , her oyuncu o kişinin puanı yenmek için denemek için bir daha dönüş alır .

Categories:

Bir cevap yazın