Mutantlarının & Naruto yapmak nasıl Dehaları

” mutantlar ve Masterminds “Genel Evrensel Rol Sistemi ( GURPS ) , geçit için hazır roleplaying oyunlar oluşturmak için bir sistemin bir türevidir . Bunun , oyuncular süper kahraman rolünü üstlenecek ve ” Batman ” veya benzer epik kampanyaları meşgul ” Superman . ” Bir anime ninja olarak Naruto bu paradigmalar içine mükemmel uyum olmamasına rağmen , o” Mutant ve Masterminds ” evrenin içinde çalışmak için yeterince yakın geliyor . Bu sistemi kullanarak Naruto’nun yetenekleri mükemmel ayrıntı mümkün olmayacak gibi bir küçük oyuncu takdiri , karakter oluşturma sırasında gerekli olacaktır . Talimatlar 1. Bir Kahraman modelini seçin

. Sağlanan13 seçeneklerden ” mutantların ve Masterminds , ” Enerji Kontrol ve Martial Artist en iyi ona uyacak . Her onun yeteneklerini bir yönünü yakalamak , ama aynı zamanda diğerlerini dışlayan . Örneğin, bir Enerji Kontrolörü olarak , onun tilki kuyruğu çakra teknikleri bir faks erişebilirsiniz , ama o daha genel bir dövüş sanatçısı yetenekleri olmaz . Buna karşılık , bir dövüş sanatçısı olarak o duvar atlar gibi ninja kahramanlık yapmak mümkün olacak , amatilki kuyruğu çakra üzerine çizmek içinyeteneğine sahip değildir. Bu iki yolun arasındakiseçim size kalmış .
2

Naruto’nun güç noktaları atayın . Eğer harcamak zorunda güç noktalarınınmiktarı oyunu master takdirine kalmıştır . Ne olursa olsun, belirli numaraları , Naruto – bir ninja gibi – bazı özellikleri lehine olacaktır. Bütün özelliklerin , ” Çeviklik ” onun hızını ve refleksleri yansıtan ,en yüksek olacaktır . Sonra, ” Dayanıklılık ” ve ” Karizma , ” çünkü onun yürekli açık ve hevesli tavır , çünkü onun yorucu eğitim veikinciilk lehine olacaktır. Bu özellikleri ardından “Anayasa “, ” Bilgelik ” ve ” azalan İstihbarat ” olacaktır . Bütün yeteneklerini ve tezahürat için , Naruto basit fikirli karakter ve maç içindüşük ” İstihbarat ” puan olurdu .
3

Naruto’nun ” Savunma” ve ayarlayın ” Pekliğinin . ” Bir kez daha, buoyun master tarafından belirlenengüç seviyesine bağlı olarak değişir , Naruto ” Tokluk ” over ” Savunma” lehine olacak olsa da – . Orucunu refleksler yanı sıra onun küçük çerçeve
4 < p yansıtan > gibi onun ikincil özellikleri , hesaplayın ” Girişimi . ” Bunların her biri için bir formül karakter tabaka sağlanır. Kaç güç seviyelerine bağlı olarak oyun usta size verdiği ve bu puan tahsis nasıl ,türetilmiş özellikleri değişecektir . Bununla birlikte , sürece atanmış olarak onun karakterine gerçek özelliklerin , Naruto bir hıza ikincil özellikleri olacak .

Categories:

Bir cevap yazın