Programlama 3D Oyunlar için Eğitimi

3 – D Video oyunlar first-person shooter , hazine avcılık macera ve uçuş simülasyonları dahil formları , büyük bir çeşitlilik göstermektedir. Bütün bu oyunlar , gerçek dünya nesneleri yapmak kadar , gerilemesi ve uzayda gerçekçi avans görünen ortak görsel öğeleri var . Varolan bir oyunorijinal oyun artık tanınabilir kadar sonraoyunun kaynak kodunu değiştirerek , nasıl yapılır inceleyerek böyle unsurları ile bir oyun yapabilirsiniz . 3 boyutlu oyun programlama hiçbir bilgisayar monitörü zamankinden göstermiştir karakterleri ve ortamları oluşturmanızı sağlar . Talimatlar 1

gibi Çubuklar , StepMania bir Kuleleri Big Solitaires 3 – D gibi bazı mevcut 3 – D oyunlar , oyna
. Serbestçe kullanılabilir anlamına gelir , kimin kaynak açık olan oyunlar seçtiğinizden emin olun .
2 < p> üzerinde 3 boyutlu oyun tabanına istediğinizoyun içinprogramlama kodu indirin . Sen denoyunun yürütülebilir indirilenaynı sitede bir zip arşivi olarak bu kodu bulabilirsiniz .
3 < p >zip arşivi ile birliktegönderilen belgeleri okuyun veprogramlama dili zerre kullanılır oyunu geliştirmek için .
4 < p>önceki adımda yazdıdil için ücretsiz bir kaynak derleyici yükleyin . Açık Watcom site C ++ programları için bir derleyici vardır ve Oracle’ın Java sitesi Java programları için bir derleyici vardır . Sayfa 5 < p >zip her kaynak dosya 2. adımda indirilen arşivinde bir kelime işlemcide açın , sonra okumak
bu dosyaların her bir ifade . Size mantıklı tablolar içinkaynak dosyasında yorumlarınızı yazın. Kaynak dosyaları bazı ifadeleri açıklayan mevcut yorum var olacaktır . Yorumlarınızı yazmak için öğrenmek için bu yorumları kullanın . Tümkaynak kodu dosyalarındaki tüm ifadeleri anladığınızda , bunu önemli değişiklikler yapmak için yeterince iyiprogramı anlayacaksınız .
6 < p> derleyici’nın talimatları okuduktan sonra3 – D oyunun kaynak kodunu derlemek .
7 < p> derleyici’nın hata ayıklama araçlarını kullanarak , bir seferdeoyun bir deyimi çalıştırır. Gibi , her deyimini yürütmekkaynak kod dosyasında her değişkeninadları ve değerleri yazmak . Örneğin, bir macera oyunu adında bir varsayımsal değişken görebilirsiniz ” PlayerPoints . ” Artırır veyaoyunun yürütülmesi sırasında düştükçe bu değişkenindeğerlerini yazın . Aksi takdirde ortaya nasıl tablolar bu değişiklik ” PlayerPoints ” iş.
8 < p>kod boyunca adım öğrendiklerinizi yansıtan yeni yorumlarınızı yazın. Eğerkaynak kodu her bir ifade yorumlarınız kadarönceki adımı ve bu adımı tekrarlayın .
9

Değişim bir kaynak dosyadanumaralara veya alıntı metin değişkenlerden biri , sonra yeniden derleyin veoyun , senin değişiminetkisi izliyor . Örneğin , yerine 100 10 PlayerPoints başlangıç ​​değerini değiştirmek ve bu artan varlık bir karakterin davranışını nasıl etkilediğini fark .
10 < p >oyuna giderek daha geniş değişiklikler içinprogramlama kodu yazın . Örneğin , taş tuğla bir labirentdoku değiştirin. Adımlar yedi ve sekizkod Sizin çalışma, bu adım için gereklibilgiyi sağlayacaktır . Derleme ve her değişiklikten sonraoyunu sınayın.
11

10. adımı yineleyin artıkorijinal 3 boyutlu oyun tanıyabilir kadar . Eğer yeni bir 3 boyutlu oyun yarattığımız bu aşamaya demektir ulaştı.

Categories:

Bir cevap yazın