Kızlar için Softbol Oyunları

Kız ‘ voleybol uygulama uygulamamonotonluğu götürmek için oyunlar ve diğer etkinlikler dahil edebilirsiniz . Zamana karşı bir yarış ısınma oyunlarıkan pompalama almak ve rekabetçi bir uygulama içinkızları uyarır. Vuruş oyunları iyi vuruş için önemli olan görme keskinliği , geliştirmeye yardımcı olur. Fırlatma ve yakalama oyunları kız atma doğruluğunu geliştirmek yardımcı . En önemlisikız çocuklarının iyi bir zaman var olduğunu . İstasyonu İstasyon

İstasyonu’na istasyon önce bir uygulama oyuna ısınmak için etkili bir yoldur ve eğlenceli bir çok şey var . Voleybol alanında , her baz istasyonu olarak hizmet verecek . Ekiplerikızlar çifti . Her takım istasyon biri ve her istasyonaüsleri etrafında gelirlerinin başlar ve istasyon dört olan ana üs , bitirir . Her istasyonkızlar farklı bir görevi gerçekleştirmek gerektirir . Istasyonunda bir anda, her takım beş atlama krikolar gerçekleştirmeniz gerekir ve daha sonra istasyona iki çalıştırın. Istasyonunda iki at , her kız hali ve bir tişört beş topları vurur . Ekip daha sonra istasyonkızlar beş şınav sırayla üç , çalışır . Diğer kızşınav gerçekleştirirken bir takım üyesi sayar . Her iki ekip üyeleribeş şınav her tamamlandığında , onlar istasyonuna dört çalıştırın. Koçtopu sahası olduğunda her kız salıncak veekiplerizamana karşı yarışmak . Oruç süresi ile tüm dört istasyonları tamamlayantakım kazanır . Bu ısınmak için pratik bir yoldur verekabetçi bir enerji akan alır .
Vuruşu Odak

Vision eğitim voleybol pratiğinin önemli bir parçasıdır . Kızlartopa odaklanarak onların görme keskinliği artırabilirsiniz . Antrenman topları her iki tarafında numara veya harf yazın . Kız kolaylıklanumaralarını görebilirsiniz böylece onları yeterince büyük yazın . Atıcı höyüğün bir sepet içinde tümişaretli topları yerleştirin ve sonra takım halindekızları bölün . Top perdeli olduğu gibi ,meyilli o salıncaklar önce ya datopa yazılıharf veya numarasını aramanız gerekir . Onlar doğru önce onu vurmak içintopunumara veya harfi belirlemek zamankızlar kendi takımı için bir puan . Varyasyon için, her harf veya sayı için bir görev atamak ya da her topun üzerinde büyük renkli bir daire çizin . Örneğin, bir büyük mavi daireoyuncutopu atışa gerektiği anlamına gelir ; yeşil bir daire aracı salıncak değildir ; ve bir büyük kırmızı bir daire vasıtatopa vurdu . Her oyuncutopadaireninrengine atanangörevi gerçekleştirmek gerekir . Her hareketi doğru bir nokta vardır ; Yanlış bir eylem, bir çıktı .

Kaynaş Stick It Bir oyuncunun atma gücünü ve doğruluğunu geliştirmek için kolay ve yararlı bir yoludur . Bu da ideal bir ısınma egzersiz. İki takım halindeekip bölmek ve birbirlerine karşı karşıya yüzdenoyuncular çifti . Bir oyuncu sahayıtop vediğer oyuncu yakalamak var . Topu yakalayacakoyuncuyere sağlam bir ayağı bitki gerekir ve planted.The sürahi daha sonra teammate.The hedef mümkün olduğunca doğrutopu sahası olannokta o ayak hareket edemez bu yüzden yeterince doğru adım olduğunu alıcıyakalamak yapmak germek zorunda değildir . Oyuncularaynı anda bütün zift . Başarılıdiğer takım arkadaşı yakalar doğru bir adım , puanları bir nokta atar Her takım . Onların ayak kaldırmadan ulaşmak için çok uzak eğimli çünküalıcıtopu kaçırırsa , onlar dışında . Kalan catchers ardından ” sopa” gerektiğini kim geri takım için topu adım yakalamak içinyere bir ayak . Kazananlar sol sadece bir takım var kadaroyun devam eder .

Categories:

Bir cevap yazın