Hasbro Ağırlaşması Talimatlar

Ağırlaşması1962 masa oyunu Kızma birader bir varyasyonu olan bir klasik mermer yarış oyunudur . Bu Parker Brothers , Hasbro bir bölümü , ve 2-6 oyuncu , yaşları altı ve üstü için tasarlanmış tarafından 2002 yılında tanıtıldı . Ağırlaşması 20 inç renkli oyun kurulu tarafından 20 santim , bir kalıp ve 24 renkli mermerler içerir . Onlara Ağırlaştırılmış almadan mermerler ev alın . Talimatlar 1oyun tahtası açın ve düz, kuru bir yüzey üzerinde yatıyordu

. Aynı renk mermer dört seçin veeşleşen renk tabanı koyun ,aynı şeyidiğer oyuncular talimat . Kalıp rulo ; yüksek numaralıoyuncusolundaki oyuncu , ardından ilk gider
2

kalıp yuvarlayın . ; Lütfen mermerlerin birini başlatmak veya taşımak için çalışın . Rulo altı ve size ekstra bir dönüş olsun .
3 mermer başlatın

. Rulo bir veya altı”Başlat ” konumuna”Baz ” pozisyondan mermerlerden biri hareket edebilmek için – Başla ” için ” Base ” onları taşındı kadaryolun etrafında herhangi mermerleri hareket edemez . ” Bunu yapmak için bir tane veya altı rulo gerekir ve bir seferde sadece tek bir mermer” Başlat” yer işgal edebilir .
4.”Baz ” pozisyon dışında bir mermer taşı

. Kalıp rulo ; mermer saat yönündekatı okları takiprenkli yol boyunca belirtilen alanlardanumarasını taşımak . Eğer Ya”Başlat ” konumuna”Baz ” konumunda bir mermer taşımak için bu fırsatı kullanmak veyayol boyunca bir mermer taşıyabilirsiniz bir birini veya bir altı rulo zaman size mermerlerin birini başladıktan sonrasayı mekanların belirtti .
5

başka bir oyuncunun mermer üzerine atlayın . Boşluknumarası alanlarda biri olarak sayma , başka bir oyuncunun mermer üzerinekalıp ve atlamarulo belirtilen sizin mermer taşıyın . Kendi mermer üzerinde fazla veya arazi atlayamaz . Lütfen mermer birşekilde engelleme ise , o zaman tümmermer hareket edemez . Onlar mermerleri ve sizde biter bırakın. Sıranız ve kendi mermerleri birinin arkasında sıkışmış veyolda aktif birden fazla mermer var alırsanız Ancak, daha sonra bir rakipler mermer üzerine
6.

Kara . Yerine başka bir mermer taşımak ve bunu ” ağırlaştırmak ” . Oyuncular bunu ” ağırlaştırmak ” için tam sayı ile rakibin mermer toprak gerekir . Tam sayı ileuzayda indioyuncu şimdialanı alır . ” Ağırlaştırılmış ” olan Mermerler”Baz ” konumuna geri taşımanız gerekir . Onlar şimdi ” Start” gidin ve tekraryolunu başlamak için birini ya da bir altı rulo gerekir . Mermerler ” Ağırlaştırılmış ” olamaz” Base ” veya ” Ev ” konumunda .
7.

ev hızlı mermer almak için bir “Star ” uzay kısayolunu kullanın iken . Bir ” Yıldız ” alan üzerine mermerler kesin saymak göre birini arazi. Sonraki dönüştekalıp rulo ; belirtilen kontenjanın kısayol” Yıldızı” etrafındamermer saat yönünde hareket ettirin . Lütfen dönüşlerde”Star ” kısayol sizin mermer hareket ettirmeye devam edin . Lütfen nedenyolunakısayolu çıkın ” Ev . ” Kalan kalıp sayımı içinyol boyunca senin mermer ilerlemeye devam edin.
8.

“Merkez ” uzay süper kısayolunu kullanın . Kalıp rulo ve” Merkezi ” alanı üzerinde tam sayım tarafından mermer arazi ve herhangi bir ” Star” bir alana bir süper – kısayol olarak kullanabilirsiniz . Bir sonraki dönüş için bekleyin ve bir tane rulo deneyin – sadece bir tek yuvarlayarak” Center ” uzaydan taşıyabilirsiniz . ” Yıldız ” alan sizin için en yakın üzerine” Merkezi ” alanı çıkın ” Ev . ” Sonraki dönüştekalıp rulo ve mermer sizin içinyolda gösterilen mekanlarınnumarasını taşımak ” Ev . ” Ayrıca bir tane yuvarlanan tarafından” Center ” bir alana bir “Star ” uzaydan taşıyabilirsiniz .
9.

eve mermerleri alın . Sıranız üzerindekalıp rulo ; sizin ” Ev ” alanındadört boşluk herhangi birine kesin sayım tarafından mermer taşıyın . Sen kendi mermerleri geçemiyoruz ve almak için çalışırkenmermertam kalıp sayısını taşımanız gerekir ” Ev . ” Ilk” Ana ” alanı içine mermer dördü alın

10
ve
oyunu kazanmak .

Categories:

Bir cevap yazın