Bir Fizik Armatür Game Engine Nasıl Kullanılır

Oyun Motoru olarak, armatür birliktemodelin her parçası bağlantı olmadan Ragdoll fizik çoğaltmak için tasarımcılar sağlayan bir araçtır . Bir vücutkemikleri gibi davranarak , bir armatür tasarımcılar için bir kısayol veoyunRagdoll olayıneylemleri işlemek için daha kolay bir yol olarak hizmet verebilir . Bir nesne armatürleri oluşturma herhangi bir oyun tasarımcısı Oyun Motoru yapabileceğiniz basit bir işlemdir . Talimatlar 1 yukarıdan aşağıya bir pozisyondankamerayı yönlendirmek için ” Görünüm ” sonra ” Top” seçiniz

.
2.

basın” boşluk ” butonuna , ardından belirir, ardındanmenüden ” ekle ” ” armatür . ”
3

armatürün daha net bir görünüm elde etmek içinekranınsol alt köşesindeki ” X Ray ” ı tıklayın .

4

Basın düzenleme moduna girmek için” sekme” butonuna .
5

basın” e ” düğmesi ,armatürün bir kopyasını oluşturmak için daha sonra” z ” tuşuna z ekseni boyunca .
6.

Orientkareninaltınaikinci armatür sınır top .
7

” Düzenle” düğmesini , ardından ” Değiştirici ekle tıklayın ” ardından” Armatür . Armatür . “sözcüğü yararlanmak için emin olun ”
8değer alanındakiadını değiştirin

” .
9

her biri için birden armatürler oluşturun nesnenin kemik . Birüst kolkemiği için armatür ,önkolkemik için ikinci bir armatür veel temsil etmek için üçüncü bir armatür : Örneğin, bir kişinin her kolunda en az üç armatürler olmalıdır . Hırslı tasarımcılar bile parmaklarını temsil ek armatürler ekleyebilirsiniz .
10 nesnenintemel iskeletini oluşturduk kadararmatürlerisonundaküreler bağlayarak her bir armatür Bağlantı

.
< Br > 11 nesnenizinarmatür yapısını korumak içindeğişiklikleri kaydedin

.

Categories:

Bir cevap yazın