Bir Dokulu Team Fortress 2 Look to Make Nasıl

” Team Fortress 2 ” A ” dokulu bakmak “oyun yazılımı belirli bir kullanıcı için bir model doku itiraz yapmak için oyun bir dokuözelleştirme olduğunu. Bu GCF tarayıcı, eklentiler , Buhar (” Team Fortress 2 ” çalışır hangi aracılığıyla programı ) ve Adobe Photoshopkullanımı ile elde edilir . Bu orta derecede zor bir iştir , ve kolayca yanlışdoku boya , ve bir yedek yoksa bir doku geçersiz hale gelmesine neden olabilir . Bu kılavuz birçok doku sanatçı birçok beceri düzeyleri , kullanabileceğiniz bir adım- adım bir yöntemdir . Hazırlanması
Talimatlar /değiştirmek için istediğiniz dosya ayıklanıyor
1 < p >aşağıdaki programları indirin :

GCFScape veya GCFExplorer

Photoshop
için eklenti .vtf

( Kaynaklar aşağıya bakınız ) .
2

Photoshop içine yüklemek için.vtf eklenti indirmetalimatları izleyin . Talimatlar” Benioku ” dosyasında belirtilmiştir .
3 < p> Buhar, ve Steam üzerinden çalışan herhangi programların kapalı olduğundan emin olun .
4 < p> hazırlayın değiştirmek istediğiniz herhangi dokuları yedeklemekamacıyla klasör. Bu prosedür mutlaka yedeklerini gerektirmez , ancak değiştirmek istediğiniz herhangi dokular yedeklemek için iyi bir uygulamadır ; varsayılan bir kaplamayı ikinci kez almak için bir ağrı .
5

seçtiğiniz DOS yazılım tarayıcı açın ve söz konusu programa Tf2 .gcf dosyasını açın . Bu tipik olarak bulunan ” C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps . ”
6 < p >.gcf dosya içerisinde , gidin ” tf \\ malzemeler \\ modelleri . ” Eğer bir karakter cilt değiştirmek istiyorsanız bu konumdan , gidin ” oyuncu . ” Eğer bir silah cilt değiştirmek isterseniz , ” . Silahların & gt ; v_models ” gitmek
7

yedekleme dosyaları için klasöre seçtiğiniz .vtf ayıklayın ve bir kopyasını oluşturun. Eğer her dokuiki özdeş dosyalardan en az birini değiştirmek istemiyorsanız kesinlikle emin olun .
Yüklü .vtf eklentisi ile istediğiniz dosya
8

Açık Photoshop düzenleme . Düzenlemek istediğiniz ne olursa olsun .vtf dosyayı açmak içinyazılımı kullanın
9 < p> istenen özel deri içine dokuistenilen bölümünü düzenleyin – . Örneğin pastırma desenli pantolon , . Yaratıcılık çok teşvik edilmektedir . Sizin efektler dokuistenen bölümünde tutulur çok emin olun . Aksi halde özel doku istenmeyen alanlarda üst üste ve cildinizi berbat neden olacaktır .
10

, eski doku üzerinde modifiye dokusunu kaydet sizin yedekleme hazırlanan var emin olun . Uzantısı değişiklik yok ; Dosya .vtf gerekir . Eğer kaydetmeye çalıştığınızda bir iletişim .vtf seçenekleri soran görünecektir . Seçeneklerinden herhangi birinde değişiklik yapmayın ; AS – IS için var bırakın hazır -to-use skin dosyasının .vtf .
uygulamak Sizin Cilt
11 < p >aşağıdaki konumlardaaşağıdaki klasörleri oluşturun ,gerekli isim gösterentırnak :

~ Desktop \\ \\ ” malzemeler “, sonra ~ 12 < p >aşağıdaki dizinler bu oluşturulan gerekir
\\ Desktop \\ malzemeler \\ ” modeller” noktası :

~ \\ Desktop \\ malzemeleri modelleri \\ \\ ” silah ” ( ya da “oyuncu ” bir karakter deriye veya bir silah cilt değiştirilmiş olmasına bağlı olarak )
< p> değiştirilirse bir . karakter cilt , değiştirdiğinizcildin sınıfınadı ile”oyuncu ” klasörü içinde bir klasör oluşturun (öğretici ile süreklilik kalması , yani ” tıpçı ” . tümkarakterler küçük olduğunu unutmayın. ) . Sınıf adlı klasör içinde değiştirilen oyuncu cilt yerleştirin .
< P> bir silah cilt yapılması durumunda ” , v_models ” adlı” silah ” klasörü içinde bir klasör oluşturun ve içinde cildinizin dosyası yerleştirin.

13 < p>yukarıdaki dizinleri tüm yapılmış ve düzgün dosya (lar ) koyduktan sonra , sizin oluşturduğunuz “malzemeleri ” klasörünü almak veaşağıdaki dizini içinde yerleştirin :

” C : \\
Program Files \\ Steam \\ SteamApps [ yoursteamusername ] \\ team Fortress 2 \\ tf ” 14

, bugüne kadarki çabalarınındoğruluğunu sağlamak oluşturduğunuzdizinresimde benzer olduğunu görmek için kontrol etmek için aşağıdaki Referans 6 dizin. Eğer öyleyse , başarıyla oluşturuldu ve tf2 modellerine bir cilt başvurduk.

Categories:

Bir cevap yazın