Super Nintendo Özellikleri

doğrudan Sega Genesis konsolunun ,piyasadakiilk 16-bit oyun konsolu ile rekabet Ağustos 1991’de başlatılan ,Super Nintendo Entertainment System , ya SNES ,Birleşik Devletler’de 16 – bit sistem, en çok satan olmak için gitti Devletler . Mevcut konsolları ve bilgisayarlar tarafından gölgede , erken oyun bu simge bileşenlerinin dışında performans zerresine sıkma yeni araçlar kullanılmıştır . Nintendo için Ricoh tarafından üretilen5A22 olarak bilinen CPU

özel bir merkezi işlem birimi ,Super Nintendo içinana bilgisayar işler. Batılı Tasarım Merkezi tarafından üretilen65C816 16 – bit çekirdek dayanarak , bu yonga 3.58 MHz , 2.68 MHz veçip aldığı her komut döngüsününbellek ihtiyaçlarına bağlı olarak 1.79 MHz değişken otobüs oranlarını kullanır. 5A22 saniyede 2.68 megabayt hızlarda veri aktarımı yapabilirsiniz sekiz bağımsız kanal ile direkt bellek erişimi sunmaktadır . I /O devresi deçip yanı sıra 16 – bit çarpma ve bölme ünitesine dahil edilir .
Bellek

gibi daha birçok modern bilgisayar bileşenleri ,ses veSuper Nintendo video işleme birimleri kendi sadık RAM var. Amasistem aynı zamanda dinamik rasgele erişim belleği ( DRAM ) 128 KB kullanır .
Grafik

ayrılmış video rasgele erişim belleği 64 KB ,Super ile Nintendo’nun resmi işlem birimi 32.768 renge kadar üreten ,işlemci olarakaynı saat hızında çalışır – 256 olan herhangi bir andaekranda olabilir . Video 478 piksel 512’ye kadar ,gerekli çözünürlüğüne göre çıkış ya giderek veya geçmeli , olduğunu. Sprites ,PPU tarafından oluşturulan piksel hareketli blokları , ekranın başına 128 sprite ve hat başına 32 sprite , maksimum boyutu 64 piksel , 8 ve 64 ile 8 arasında olmalıdır . Video Süper Nintendo’nun ” Multi – out ” liman vemerkezinde , yeşil, mavi , kırmızı ve kompozit analog çıkışlar ayrılır .
Ses

aracılığıyla çıktı süper Nintendo’nun ses işleme birimi 1,024 MHz ve statik rasgele erişim belleği 64 kilobayt çalışan bir 8 – bit için Sony SPC700 işlemcisi. Bu birim, dört bağlantı noktası aracılığıylaCPU ile iletişim kurar ve sekiz kanallı ses üretir . Tüm ses sol ve sağ “Audio out ” pimleri bölünmüşaynı ” Multi – out ” portu aracılığıyla yönlendirilir .
Giriş

dahil kontrolörleri ek olarak birçok giriş aygıtları joypads , fareler ve gunlike kontrolörleri dahilSuper Nintendo , çalışmak veaynı yedi – port girişi yapılandırması kullanmak .
Oyun Kartuşları

kullanma kompleks bölgesel lokavt sistemi , NintendoAmerika Birleşik Devletleri’nde piyasaya oyun kartuşları tersiABD’de kaldı ve emin yaptı . Onların farklı şekillere ek olarak , yurt dışındaABD’de yayımlanan ve oyun yurtdışında çalışan modifiye kartuşları engelleyen bir bölgesel iç kilitleme çip ile kontrol edilir .
Versiyonlar

Esasen aynı dahiliSuper Nintendo gibi , Japon oyun öncesindeSüper Famicon veKasım 1990 sürümü ile ABD oyuncuların Nintendo’nun ilk 16-bit sistemi aldı . Haziran 1992’derestyled Super Nintendo aldığı kadar Avrupa 16 – bit oyun bir tat alamadım .Sistemin daha küçük bir versiyonu olanSNES ,SNS – 101 veya SNES 2 , ikinci bir versiyonu , serbest bırakıldı ABD ve 1997 yılında Japon oyuncular .
Fiziki Özellikler

3 inç boyunda 8 inç yaklaşık 9.5 inç Ölçme ,köşeli mor ve gri Super Nintendo dört lastik üzerinde oturuyor ayaklar . “Güç ” ve ” Reset ” etiketli iki sürgülü anahtarlaroyun kartuşu limanbirim , ileri üstüne monte edilir . Üniteninarkasındaki”Güç “, ” RF konektörü ” ve ” Multi – out ” port bulunmaktadır.

Categories:

Bir cevap yazın