NeredeNintendo Wii icadedildi

son iki yıldaen hızlı satan video oyun platformuWii olmuştur ? ; oyuncular benzersiz bir denetleyici aracılığıylaoyun ile etkileşim sağlayan küçük , beyaz bir video oyun konsolu . O olmak nasıl geldi onu icat ve kim Ama genellikle neWii sistemi hakkında bilinmemektedir. 1985 yılında Tarihçe

, Japon elektronik üreticisi , Nintendo gibi Mario ve Zelda gibi popüler ikonlar için oyun tanıttıNintendo Entertainment System , ya da ” NES ” yayınlandı . O zamandan beri , Nintendo , rakipleri gibi , grafikleri iyileştirmek ve oyuncular arasında itiraz . 2004 yılında
öfkeyle çalıştım , Nintendo yeni ve radikal bir yöne gitti bir oyun konsolu içinfikrini ortaya atarakoyun dünyasını hayrete düşürdü . Bunun yerine büyük ölçüde geliştirilmiş grafikler ve her zamankinden daha karmaşık oyunlar aracılığıyla oyun gücü iyileştirilmesi , Nintendo ,nüfusun büyük bir bölümü hala yeni bir platforma video oyunları içine ve kazanılmış olmadığına karar vermiştir”Devrim , ” bu eğilimi değiştirecek çağırdı.

Önemi

Nintendo , Satoru Iwatabaşkanı , onun şirketstandart oyun denetleyicisi basitleştirmek ve değiştirebilir ki , 2005 yılında , ” Devrim “demo açılışında söyledi bir oyun sırasındakontrolör dolaşırım sadece teşvik , ama oyun oynamak için gerekli olmaz böyle bir şekilde . Projeninadı yalnızca bırakılmasından önce Wii Nintendo Revolution değiştirildi . Amerika Birleşik Devletleri, Japonya , Güney Amerika ve Avustralya’da kendi resmi açıklama üzerine ,Wii hızlapiyasada sıcak oyun konsolu oldu . Talep , bazı ikincil piyasa 250 $ konsolun için 400 $ veya daha çok yüksek suçlandı .
Fonksiyon

Satoru Iwata fark ettim video oyunları oynarken , deneyimsiz oyuncular iki şeyi yaptım . Birincisi , onlar daha hızlı hareket için ekrandakikarakteri almaya çalışırken , etrafındadenetleyicisi taşındı. İkincisi,standart denetleyicisi oluşan düğmeler , joystick ve tetiklerkarmaşık karılmasından ile sinirli büyüdü . Wii , o belirlenmiş , bu sorunları hem hitap ediyorum. Birincisi ,uzaktan ( Wii denetleyicisi olduğu ) sadecebüyük butonunun altında ,üstünde bir büyük düğme ,alt , bir tetik veüstüne bir dört yön analog kontrolör indirgendi . Uzaktan daoyunlar ile etkileşim için hareket etmek için oyuncu gerektiren , üç boyutlu uzayda hareketini algılar .
Çeşitleri

sunulan oyunlartürleri de değiştirilmiş
sırayla hem oyuncular ve olmayan oyunculara hitap . Bazı başlıklar Nintendo Wii için sunulan ( ve bazenWii ile birlikte ) temel spor oyunlar vardı . Wii Sports , bir diskte Örneğin , sunulan bowling , beyzbol, tenis , golf , ve boks için . Kontrolörlerininhareketlerioyun eylemleri tespit ve kasıtlı basit kalmıştı . Fikirkonsolu bir şans vermek ve oynamaya devam etmek olmayan oyuncular teşvik olmayan oyuncuları ikna oldu . Örneğin , Nintendo , bildirildi , bowlingen popüler spor olduğu Wii sistemlerin yüzlerce tümABD’de ve dünyada evleri ve emeklilik merkezleri dinlenmek için bağışladı.
Hususlar

Satoru Iwata ve Nintendo da dışarı Nintendo veya diğer yazılım geliştiriciler doğrudan başlıklı getirerek, onların özel oyun hayranları ihmal etmedi , bu onların oyun fan kitlesine hitap edecek . Eski başlıklarWii için yeniden hayal ve eski GameCube oyunlarıWii çalınacak başardık .
Nintendo tamamendenetleyicisi için yeni kullanım ya da yeni kontrolörleri ile geleneksel oyunlar dengelemek devam ediyor . Gerçek bir araba sanki Wii Mario Kartoyuncuları “sürücü “arabası direksiyon simidi şeklinde kontrolör tutucuWii kumandasını yerleştirir ve izin verdi. Nintendo Fit çeşitli yoga egzersizleri ile oyuncuları yönlendirmek için bir denge algılama platformu kullanıyor. Wii ” jeneratörü “Wii kumandasını barındıran bir tabanca şeklindeki kumanda yuvası olduğunu ve Link’in Yaylı Tüfeği denilen bir tatar çekim simülatörü oynamak için ” nunchuck ” aksesuar bulunuyor . Bu kontrolörlerin tüm başlangıçta Japonya’da Nintendo’nun tasarım laboratuarı tarafından geliştirilen , ama dünya çapında test edildi .

Categories:

Bir cevap yazın