Litho & Arasındaki Fark Pullar Resim

Pullar geniş bir tasarım çeşitliliği , özgünlüğü , sanatsal temalar ve arka – hikayeler terlemek . Bitmiş ürün çarpıcı ve kışkırtıcı olabilir . Bu makalede, bitmiş bir damga ayırt etmekçok zor baskı yöntemlerinin ikisi arasındakifarkı açıklar . It All Başladı …
İsrail “Fotoğraf ” Damga

” Baskı ” bilgisayarlı görüntüleme bugünün yöntemleri ile ölçülen bir yanlış isim olduğunu . Tüm elle oyulmuş ahşap bloklar ile başladı ; woodcuts kullanılanbilinen en eski kitap15. yüzyıl ortalarına yaklaşık geldi. 1700’lerin ortalarından 16. yüzyıl ile , hemen hemen bütün kitaplar bakır levhalardan resimli edildi . 1800’lerin sırasında, Louis Daguerre ve ortağı Joseph Niepce ,ilk fotoğraf süreci ve fotoğraf ileilk metal gravür yarattı . Daha sonra aynı yüzyılda , İngiltere’de William Talbot tarafından bir ” ekran” kullanımı , nokta desen oluşturur – hala kullanımda bugün – yarım tonlar olarak da bilinir . 1883 ticari yarım ton ekranlarABD’de tüm hızıyla ve tüm amabaskı sürecinde woodcuts değiştirilir . Half – ton renk baskı , yaklaşık on yıl sonra izledi , ve halaen yaygın renk baskı süreçlerden biridir . Foto-litografi olarak bilinen – – Daha önce oyma ya da tifdruk süreçlerin aksine , büyük, solid alanlar üzerinde baskı izin , daha sonrafotoğraf süreci iyi litografi yaradığı. Vadeli hem de işlemler için geçerlidir , ancak nihayet ,ofset baskı yöntemi eklendi hız ve esneklik gelişi , ve , ” litografi ” yerini aldı.
Foto Süreci
İsrail ” Litho ” Damga diğer medya gibi – -süreç değil,bitmiş ürün olduğunu filatelik baskı ” Fotoğraf” , ya da tifdruk, ve ” Litho ” , ya da litografi arasındakitemel fark

. Basılan pulları arasındakifarklar aşırı büyütme altında hariç , zar zor fark edilir . Yukarıdaki görüntü , bir “Fotoğraf ” baskısı ( Scott Katalog , # 146 , İsrail ) bir örnektir . Renk olmadan , kalacağını tümfotoğraf plakası izlenimlerini gösteren siyah noktalar olacaktır . Tasarımın bir fotoğrafı bir metal plakaya bir elek ve filtre aracılığıyla transfer . Bu süreç , bir kimyasal yıkamadan sonra , plakadaki çöküntüleri oluşturmak küçük noktalar halinde transfer keser. Mürekkep plakasına uygulandıktan sonra , o zaman sildi boya sadece girintilerde kalır. Kağıda uygulandığında bu mürekkepli çöküntüler özgün tasarım oluşturmaktadır. Oradaiki süreç arasındakitemel farktır.
Litho Süreci

litografi işlemi , kağıt sırasında modern , oldukçaplaka dokunur , ama asla işlem , bir kauçuk tabaka, ya da bir kauçuk- kaplı silindir , ve kağıt için yeniden aktarımları için plakadan görüntü aktarır. Ofset baskı diye de bilinen bu yöntem ,yağlı bir madde ile örtülü olmayan alanlardan mürekkep fitil için bir asit yıkama ve ardından yağlı bir formül kullanılarak kaynaklanır. Nihai ürün daha düz, ama keskin görüntü . Radyo – ve – telefon damga ( Scott Katalog , # 250 , İsrail ) , yukarıda ,
Benzer . Bir örnektir , amaaynı değil

arasındakifark iki pulçıplak gözle , hiç değilse , zar zor ayırt edilir . Aslında, birçok görsel damga veren yetkililer yeniden çizilmesi ve kombine listeleri altındaaynı tasarımları yıl sonra yeniden ihraç gelmiş filatelik kataloğu var ” Fotoğraf ve Litho . ” Her bir işlem, aynı sonucu çok farklı yöntem içerir. A damga ihraççının gelişmişliği , onun baskı tesislerininmodernliği vetasarımveren ulaşmak istediği sonuç , süreç kullanıldığı belirleyen unsurlardır. Bununla birlikte, bir damga koleksiyoncu için ,süreç nadiren fark etmez – .Aynı tasarım ve mezhep farklı sorunları tanımlamak için bir araç olarak dışındaHatları
< Dış
Renk p>yukarıdaki görüntülerin her temelde siyah – on – arka unutmayın; Çok renkli pulları yaygınTifdruk yöntemler kullanır. Bu süreç , kırmızı, sarı ve mavi sadeceana renkler ile siyah kullanılarak , renk ve tonları çeşitli işlemek için daha fazla esneklik sağlar .

Categories:

Bir cevap yazın